beats by dre cheap

Barcelona: Najava

VN Španije koja se održava ovog vikenda u Barceloni, četvrta je utrka ove sezone, te domaća utrka za Fernanda Alonsa, vodećeg u vozačkom poretku sa 22 boda. No, trenutno još dvojica vozača dijele isti broj bodova - Kimi Raikkonen i Lewis Hamilton.  Ovo je prvi put da se trojica vozača nalaze u vodstvu u ukupnom poretku još od 1950., kada su Giuseppe Farina, Juan-Manuel Fangio i Johnnie Parsons bili izjednačeni na prvom mjestu nakon prve tri utrke Formule 1 u historiji.

Pred start evropskog dijela sezone, Vodafone McLaren Mercedes vodi u konstruktorskom poretku sa 44 boda, pet više od Ferrarija na drugom mjestu.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v201/galerija/mclpitwallesp07.jpg[/IMG]

Formula 1 u nedjelju slavi svoj 57. rođendan - prva utrka održana je 13. maja 1950. na Silverstoneu. Ovo će biti 37. utrka Formule 1 za VN Španije, od ukupno 49. utrka na ovoj stazi. Do sada, ovaj Grand Prix održao se na pet različitih staza. Prije Barcelone domaćini su bili Pedrables, Jarama, Montjuich Park i Jerez. Gradnja staze u Catalunyi je započela u septembru 1989., a prva utrka održana je 1991.

Ova španjolska staza smještena je u autonomnoj regiji Catalunya (Katalonija), najbogatijem području Španije, sa 6 miliona stanovnika. Fernando Alonso i dalje je jedini Španjolac koji je pobijedio na F1 utrci, iako su Alfonso de Portago i Pedro de la Rosa osvajali podije. U poređenju sa prvom utrkom u Jerezu 1986. godine, kada gotovo niko nije prisustvovao, u proteklih nekoliko godina staza je bilježila posjećenost od 130,000 ljudi.

Staza u Barceloni pretrpila je nekoliko promjena od njenog uvođenja 1991. Nakon Imole 1994., uvedena je nova šikana kako bi se usporio Nissan S-zavoj, a nazvana je "Beirut šikana". I šikana, i Nissan zavoji uklonjeni su 1995., ostavljajući za sobom dugi pravac. Zavoj na kraju ovog pravca redizajniran je 2004.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v201/galerija/barcelona.jpg[/IMG]

Posljednja izmjena desila se ove godine. Glavna promjena u njenom izgledu odnosi se na posljednja dva zavoja. Dvije veoma brze okuke zamijenjene su šikanom koja prvo ide lijevo, a zatim desno. Promjena je načinjena prvenstveno iz sigurnosnih razloga, a željelo se ohrabriti vozače na više preticanja, s obzirom da sada mogu slijediti bolid ispred njih na mnogo manjoj razdaljini dok ulaze u dugi, brzi zavoj. Ovo bi trebalo omogućiti prilike za preticanje u prvom zavoju. Dužina kruga time je povećana za 28 metara.

Staza u Catalunyi poznata je po promjenljivim uvjetima, što pruža izazov u pogledu set-upa bolida. Konfiguracija koja se možda pokazala brzom tokom jutra, neće nužno biti na istom nivou i poslijepodne. Razlog tome može biti vjetar koji puše duž glavnog pravca utječući time na aerodinamičku učinkovitost, ili promjene temperatura koje se značajno odražavaju na količinu gripa.

Hermann Tilke možda nije tvorac ove staze, ali je on dizajnirao ogromne tribine na startno-ciljnoj ravnini. Kapaciteta 9,580 ljudi, završene su 2002., te je time ukupan kapacitet staze povećan na 65,000.

U subotu je pedeseta godišnjica smrti Alfonsa de Portaga, jedinog španjolskog vozača koji je osvojio podij u periodu od prve utrke 1950. do podija Fernanda Alonsa na Sepangu 2003. Ukoliko ga poželite osloviti punim imenom i prezimenom ono je - Alfonso Antonio Vicente Eduardo Ángel Blas Francisco de Borja Cabeza de Vaca y Leighton.

Obećavajuća činjenica za Alonsa jeste da je bolid sa brojem 1 pobijedio u 9 od 12 posljednjih utrka na ovoj stazi.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v201/galerija/faesp07.jpg[/IMG]

Fernando Alonso:

"Pošto je VN Španije moja domaća utrka, od izuzetnog mi je značaja. Podrška koju dobivam od publike tokom čitavog vikenda je ogromna i zaista mi pruža dodatnu motivaciju da odvezem što bolju utrku, zbog njih. No, pritisak na mene ili moje fokusiranje tokom utrke je isto kao i uvijek, jer kada sam u bolidu nije važno o kojoj se stazi radi. Ali, pošto je ovdje moj dom prirodno je da želim pobijediti.

Utrka u Bahreinu nije bila sjajna za mene, ali stigao sam u Španiju kao vodeći u poretku i to je dobra pozicija pred start evropskog dijela sezone. Imali smo jako testiranje na ovoj stazi prošle sedmice i stekli smo više razumijevanja o tome kako se bolid ponaša na ovoj stazi te što se promjena u izgledu staze tiče. Iako sam uvijek zaista uživao u posljednja dva zavoja i njihovoj brzini, nadam se da će nova šikana rezultirati sa više preticanja tokom utrke, što bi bilo odlično za gledatelje."


Lewis Hamilton:

"Čini se da je prošlo mnogo vremena od posljednje utrke i jedva čekam da se vratim u svoj bolid. S naše strane, pak, nije bilo odmaranja; po povratku u Britaniju imao sam nekoliko dana prije odlaska u McLarenov Tehnološki centar kako bih sa timom radio na razvojnom programu. Ova pauza dala nam je priliku za ozbiljni fizički trening.

Staza u Barceloni je odlična za utrkivanje, a biće zanimljivo vidjeti kakav će utjecaj na to imati nova šikana. Uživao sam u GP2 vikendu ovdje prošle godine, gdje sam osvojio drugo i četvrto mjesto, te se radujem borbi za što više bodova za mene i Vodafone McLaren Mercedes tim."

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
11/05/2007 13:53