beats by dre cheap

MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte

McLaren je predstavio novi bolid za sezonu 2007., Vodafone McLaren Mercedes MP4-22, tvrdeći da je filozofija dizajna novog bolida rezultirala mnogim komponentama u kojima su ujedinjeni napredni inžinjerski koncepti.

Sa nekim novim aerodinamičkim rješenjima, udruženim sa nezapamćenom efikasnošću crash struktura, bolid ističe inžinjersku snagu McLaren Racinga i Mercedes-Benz motora visokih performansi.

Iako su timovi Formule 1 predmet divljenja u industriji zbog njihove vodeće tehnologije i kratkog razvojnog perioda, u konstrukciji MP4-22 ključno je bilo i dugoročno planiranje.

Njegov razvojni period otpočeo je još i prije nego je pokrenut njegov prethodnik MP4-21. Početne skice aerodinamičkih koncepata i rasprave oko dizajna kvačila i mjenjačke kutije, desili su se još u decembru 2005. Tokom procesa dizajniranja, svaka od 11,000 komponenti prošla je kroz detaljnu kontrolu, u potrazi za poboljšanjem performansi, pouzdanosti i efikasnosti.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v201/galerija/4.jpg[/IMG]

MP4-22 predstavlja najnovije istraživačke i razvojne koncepte. Sredinom marta, prvobitne ideje su razvijene pomoću Computer Aided Design (CAD), a kasnije u mjesecu provedene su prve Computational Fluid Dynamics (CFD) simulacije. Program u zračnom tunelu započet je u maju.

Dizajn također uključuje tri nove zahtjevne komponente crash zaštite. Potpuno nova stražnja crash struktura je primjetno šira i istupljenija nego kod prethodnog bolida. Dodatna laminirana ploča debljine 6mm ugrađena je na bočni dio vozačke ćelije kako bi štitila od prodora drugog bolida ili objekta. Poboljšana je i frontalna zaštita vozača povećanjem brzine udara na crash testu sa 14 na 15 metara u sekundi te mekšim usporavanjem i prednjeg i zadnjeg kraja.

Od ostalih promjena pravila koje su utjecale na dizajnerski proces tu je i upotreba homologiziranog motora te prelazak na jednog snadbjevača guma.

Konstrukcija i profil Bridgestone Potenza guma značajno su utjecali na aerodinamiku MP4-22. Gume utječu na donje protočne strukture prednjih kotača, te je inžinjerski tim koristio CFD softver simulacije protoka vrućine i fluida, kako bi našli najbolje rješenje za maksimalno iskorištavanje guma.

Sa tako detaljnom simulacijom koja postaje sve važnija u Formuli 1, značajnu ulogu igrali su infrastruktura, proizvodni kapaciteti te tehnički alati dostupni dizajnerskom timu u McLarenovom Tehnološkom centru. Razvoj MP4-22 zahtiejvao je proizvodnju 4500 komponenti i 3500 crteža. Aerodinamički program također je jako zahtjevan sa kontinuiranim programom; trećina komponenti nadograđuje se prije prve utrke, a tokom sezone, svake 3-4 sedmice ugrađuju se nove komponente.

Nakon prvog testiranja MP4-22 u januaru, razvoj će se nastaviti na stazi i u McLarenovom Tehnološkom centru prije debitiranja na Albert Parku u Melbourneu, 18. marta.

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
16/01/2007 14:25