beats by dre cheap

Intervju sa Hamiltonom

Na [b]Silverstoneu[/b] se ove sedmice našao veliki broj noviteta, no - sve oči bile su uperene samo u jednog čovjeka. [b]Lewis Hamilton[/b] napravio je prve korake na cesti koja će ga odvesti u [b]Formulu 1[/b] - možda već naredne sezone. Nakon što je postao prvak u GP2 šampionatu, proveo je tri dana sa [b]McLarenom[/b] upoznavajući se sa F1 mašinerijom, a počeo je i osjećati kako je biti Grand Prix vozač. Nakon što je okončao testiranje i ostvario bolje vrijeme od [b]Pedra de la Rose[/b], Hamilton je govorio o osjećanjima vezanim za proteklu sedmicu, svom odnosu sa McLarenom i o nekoliko incidenata. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/lhsilv06.jpg[/IMG] [b]Kakav je osjećaj nositi kombinezon McLarena?[/b] "Mislim da ću spavati u njemu! Danas imam novo odijelo, no jučer sam želio spavati u njemu, ali je zaudarao. Odradio sam nešto posla u starom odijelu te snimanje u nečijem drugom, ali sada imam vlastiti kombinezon sa svojim imenom na njemu. Teško je opisati. Jednostavno sam tako sretan što sam ovdje. Sjećam se kako sam sjedio i gledao [b]Davida Coultharda[/b] u njegovim ranim danima sa McLarenom, kada sam imao 10 ili 11 godina, a sada sam ja ovdje i imam 21 godinu. To je moj san i poprilično emocionalno ovo doživljavam. Put je bio dug i težak. Ušao sam u utrke sa osam godina, a [b]Rona Dennisa[/b] sam sreo nakon što sam 1995. osvojio britanski šampionat [i]Autosport Awards[/i]. Kada sam imao 10 godina, prišao sam mu i rekao: 'Želim voziti vaš bolid jednog dana.' I sad sam tu." [b]Ron je imao suze u očima kada si osvojio GP2 naslov u Monzi[/b]... "[b]McLaren Mercedes[/b] je bio veoma lojalan prema meni i godinama me podržavaju. Bez te podrške ne bih danas bio ovdje. Mislim da sam odrastao uz tim. Bio sam dio tima posljednjih 10 godina i prošli smo mnogo stvari zajedno. Bila je to duga, teška borba, no ključ je bio u osvajanju šampionata i čineći ih zadovoljnim." [b]Šta ti znači biti prvi crni vozač u Formuli 1?[/b] "Iskreno, ne fokusiram se na to. Biće pozitivno za one koji dolaze u budućnosti, a žele se uključiti u sport. Bijelci ne bi trebali biti dominantni u sportu. Otvoreno je za sve. Ja to mogu, Narain [Karthikeyan] to može. Mislim da je dobro otvoriti se prema drugim kulturama." [b]Vidiš li se kao drugi vozač McLarena, pored Fernanda Alonsa?[/b] "Apsolutno. Iako sam imao buran i jako težak dan, zaista sam uživao u ovom testiranju. Imao sam izlijetanja, no na sreću nisam oštetio bolid i veoma dobro se slažem sa timom. Uradili su stvarno fantastičan posao. Osjećam se tako dobro. Atmosfera u timu je savršena, baš kao u mom GP2 timu. Zaista se radujem saradnji sa njima." [b]Bernie Ecclestone je izjavio da ćeš imati mjesto naredne godine. Je li to nešto što smatraš mogućim?[/b] "Držim fige, ali imam još posla da uradim. Moram preći još veću kilometražu. Imao sam samo dva dana i nisam mogao mnogo odvesti. Nadam se da je Bernie upravu i da ću dobiti priliku naredne godine." [b]Proveo si tri dana ovdje. Jesi li uživao?[/b] "Rekao bih da je ova sedmica bila najbolja u mom životu. Zaista sam uživao i bilo je fantastično. Tim je bio veoma gostoljubiv, a rade dosta slično mom GP2 timu. Naravno da je više ljudi, ali rade fantastičan posao. Imaju mnogo razumijevanja jer je ovo moj prvi test, znaju pod kolikim sam pritiskom. No, danas smo imali poprilično težak dan; solidno zagrijavanje u utorak, a juče i danas smo postigli dobra vremena. Danas smo visoko završili, na sreću izašli i na kraju i odradili dobru vožnju, što je najvažnije. Okrenuli smo negativnu energiju u pozitivnu." [b]Također, bio si brži od Pedra de la Rose.[/b] "U F1 je drugačije nego u GP2, gdje je jedan vozač brži od drugog. Bili smo u istom bolidu, ali Pedro je testirao druge stvari. Renaulti testiraju kvalifikacijske krugove ove sedmice, tako da su veoma, veoma brzi. Pedro testira nešto potpuno drugo od mene. Jednostavno sam se upoznavao sa F1 bolidom, pokušavao odvesti što je moguće više krugova. Gume, gorivo, težima, sve to pravi razliku. Teško je reći ko je brži." [b]Koje razlike si primijetio u protekla tri dana u odnosu na GP2?[/b] "Mnogo je više downforcea u brzim zavojima, no koliko tačno to ne znam. Čini se kao duplo više. Brzi zavoji su ludi. Približavate se prvom zavoju pri 309 km/h i prosto je nevjerovatno. Morate čvrsto držati volan. Ne razmišljate o izlijetanju, inače ne bi ni išli punim gasom. Kroz [b]Maggots[/b] i[b] Becketts [/b]ide se gotovo punim gasom, ne dodirujete kočnice. Nevjerovatno je kojom brzinom se prolazi. U GP2, dodirujete kočnice i bolidi su mnogo sporiji. Za mene, kočenje i mnogo bolje, a snaga i motor imaju znatno drugačiji osjećaj. A tu je i traction control. Imam mnogo toga za naučiti." [b]Hoćeš li imati priliku nastupiti u utrci ove ili naredne sezone nakon narednog testiranja u Jerezu?[/b] "Moraću sačekati. Ukoliko bi se ukazala prilika, sjeli bismo i analizirali da li sam spreman ili ne. Jučer sam imao 60 krugova, danas 50, tako da to uopće nije puno. Pedro je odvezao hiljade i hiljade krugova, i ima mnogo toga što se mora naučiti o ovom bolidu. Mnogo je lakše sa GP2 ili F3 bolidom. Ako dobijem još jednu priliku da testiram u [b]Jerezu[/b], onda se nadam i da ću moći testirati tokom zimskog perioda." [b]Kako se osjećaš sada kada si odvezao nešto više krugova?[/b] "Osjećam se kao kod kuće u bolidu. Jučer je bilo lijepo napredovati korak po korak. Do kraja dana poboljšao sam se za jednu sekundu, što je bilo dobro. Pedro je testirao gume, tako da nismo baš imali isti bolid. Danas je planirano bilo odvesti što je moguće više krugova. Imao sam naporan dan, sa nekoliko izlijetanja, ali sve je to dio učenja. Osjećaj je bio dobar danas. Završili smo mnogo brži nego što smo bili, a jučerašnje vrijeme popravio sam za dodatnih osam desetinki zbog čega sam naročito sretan." [b]Kako se nosiš sa traction controlom?[/b] "Naviknete se odmah na to - dobro, mislim nakon solidnih 50 krugova. Mislio sam da treba držati gas konstantno, ali tako se zapravo gubi mnogo vremena. Morate čekati, biti strpljivi, a onda pritisnuti. Time se popravlja vrijeme. Traction control ispravlja bolid prije nego vi to stignete uraditi." [b]Gdje si izletio?[/b] "U posljednjem sektoru. Izletio sam jer su kočnice trebale biti mnogo više zagrijane. Prednje kočnice su bile mnogo toplije od zadnjih, plus što su bile nove. Prednje su bile na pravoj temperaturi, a zadnje nisu radile, tako da sam zablokirao lijevi točak. Kod drugog izlijetanja, smanjivao sam u drugu brzinu i jednostavno otišao sa staze." © autosport.com

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
22/09/2006 02:05