beats by dre cheap

Time Line: [u]1983.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/03/21#25063](Prethodno: 1982.)[/url] [b]Šasija:[/b] MP4/1C i MP4/1E [b]Motor:[/b] Ford DFV, DFY i TAG [b]Vozači: [/b] John Watson Niki Lauda Krajem 1982. desile su se dvije ključne stvari za [b]McLaren[/b]. Prva je odlazak [b]Teddya Mayera[/b] i [b]Tylera Alexandera[/b] iz tima, koji su osjećali da im više nije bilo mjesta u novom okruženju, čime su [b]Dennis[/b] i [b]Barnard[/b] izbili na čelo tima. Druga stvar bila je potpisivanje druge faze sporazuma sa [b]Porscheom[/b] o pravljenju V6 turbo motora, koje je finansirao [b]Akram Ojjehov[/b] [i]Techniques d'Avant Garde[/i] (TAG). U tu svrhu, Ojjehov sin [b]Mansour[/b] formirao je kompaniju zajedno sa Ron Dennisom i McLarenom. U fokusu sezone nalazilo se pokretanje tog motora, pogotovo kada je novim pravilima zabranjeno «prilijepljivanje za podlogu» [i](ground efect)[/i] te je bolidima propisan ravan pod. Ovo je smanjilo downforce, a da bi se taj gubitak nadoknadio bila su potrebna veća prednja i zadnja krila. Ovime su hendikepirani timovi sa manje snažnim [b]Cosworth[/b] motorima naspram onih sa turbo pogonom. Dodatni hendikep bio je u tome što gume razvijane za motore sa turbo pogonom nisu nužno odgovarale i za onim običnim motorima. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/laudablog.jpg[/IMG]Tako je McLaren imao nekoliko nedostataka tokom godine. Bolidi su modificirani prema novim aerodinamičkim pravilima, no morali su imati na umu predstojeći motor. Često su pobijeđivali u borbama sa Cosworthom tokom sezone. Senzacionalno su osvojili drugu utrku u [b]Long Beachu[/b], gdje su [b]Watson[/b] i [b]Lauda [/b]startali sa 22. i 23. pozicije da bi na kraju završili kao prvi i drugi! Loši rezultati na kvalifikacijama u [b]Monaku[/b] doveli su do toga da uopće ne nastupe u utrci. TAG-ov motor Lauda je po prvi put vozio u [b]Holandiji[/b], a oba vozača su ga koristila na posljednje tri utrke. Kvalifikacijske pozicije su se popravile, no nijedan od vozača nije završio utrku zbog nedovoljnog iskustva u pravljenju turbo motora. [b]Vozački poredak:[/b] 6. Watson, 22 boda; 10. Lauda, 12 bodova. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 5., 34 boda. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/08/05#60897](Naredno: 1984.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
31/05/2005 15:26