beats by dre cheap

Time Line: 1973. i 1974.

[b][u]]1973.[/u][/b] [b]Model: [/b]M19C i M23 [b]Motor: [/b]Ford DFV [b]Vozači:[/b] Denis Hulme Peter Revson Jody Scheckter Jacky Ickx [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/scheckter.jpg[/IMG]Krajem prethodne godine, Teddy Mayer i Phil Kerr objavili su da McLaren više neće nastupati u CanAmu (Canadian-American Challenger Cup), tako da je sve bilo fokusirano na Formulu 1 i IndyCar utrke. Promjene u pravilima značile su da će vremešni M19s biti potpuno zastario do evropskog dijela sezone. No, Hulme je bio peti u Argentini te treći u Brazilu, dok je Revson završio kao drugi u Južnoj Africi gdje se Scheckter kvalifikovao na treću poziciju, ali je u utrci pretrpio kvar na motoru. Denny Hulme je u utrku u Južnoj Africi krenuo sa pole-pozicije, u debitantskom M23 Gordona Coppucka. Vodio je utrku jedno vrijeme, no nije je uspio završiti, ali stvari su izgledale dobro za McLaren. M23s obično je startao iz prva tri reda i većinom osvajao bodove. Prvu pobjedu Hulme je zabilježio u Anderstorpu. Revson je pobijedio na Silverstoneu, u utrci koja je ostala zapamćena u historiji moto-sporta zahvaljujući Scheckterovom udesu u prvom krugu, kojim je iz utrke izbačeno devet bolida. Hulme je završio kao treći. Stewart i Peterson smjenjivali su se na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja, no McLaren je osvajao bodove u gotovo svakoj utrci. Jacky Ickx odvezao je jednu utrku zahvaljujući dobrom poznavanju Nurburgring staze te završio kao treći iza Tyrellovog dvojca. Revsonovi dobri rezultati nagrađeni su pobjedom u haotičnom Kanadskom Grand Prixu. No, uprkos obećavajućoj sezoni, McLarenovi vozači nisu mogli protiv Tyrella i Lotusa, u ukupnom poretku. [b]Vozački poredak: [/b]5. Revson, 38 bodova; 6. Hulme, 2 boda; 9. Ickx, 12 bodova (8 sa Ferrarijem). [b]Konstruktorski poredak: [/b]3., 58 bodova. [b][u]1974.[/u][/b] [b]Model: [/b]M23 [b]Motor: [/b]Ford DFV [b]Vozači:[/b] Emerson Fittipaldi (Team Texaco) Denis Hulme (Team Texaco) Mike Hailwood (Yardley Team McLaren) Dave Charlton (Scuderia Scribante Lucky Strike) David Hobbs (Yardley Team McLaren) Jochen Mass (Yardley Team McLaren) [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/m23.jpg[/IMG]U novoj eri za McLaren rođeno je partnerstvo sa Team Texaco, koje će potrajati mnogo godina, a kojim je upravljao Teddy Mayer. Šampion 1972. godine bio je Emerson Fittipaldi. dok je Denny Hulme ostao sa McLarenom sedmu, ali i posljednju sezonu. Bilo je to uzbudljivo prvenstvo. Hulme je bio prvi u Argentini, pobjedivši Ferrarijevog Laudu i Claya Regazzonija. Fittipaldi je odnio pobjedu u rodnom Brazilu, dok je svoj najviši plasman Hailwood zabilježio u Južnoj Africi. Lauda, Fittipaldi, Peterson (Lotus) i Scheckter (Tyrell) osvojili su naredne četiri utrke, čime su sve karte bile otvorene. Pobjede su zabilježili i Regazzoni i Reutemann (Brabham). Pred finalnu utrku prvenstva, McLaren je vodio ispred Ferrarija sa 70 naprema 64 boda, dok su Fittipaldi i Regazzoni bili izjednačeni sa 52 boda. Sa 45 bodova, Scheckter je još uvijek imao matematičke šanse. Kvalifikovao se u treći startni red, sa Fittipaldijem odmah iza te Regazzonijem još jedan red unazad. Hulmeov motor zakazao je u petom krugu i on je izletio sa staze, čime je i okončao svoju F1 karijeru. Fittipaldi je završio na četvrtoj poziciji čime je osigurao titulu i u vozačkom i u konstruktorskom poretku za McLaren. Te sezone Yardley tim nije dobro prošao. Hailwood je udesom na Nurburgringu slomio nogu, što je okončalo njegovu karijeru. Zamijenili su ga David Hobbs i Jochen Mass, a na kraju sezone Yardley se povukao te se Phil Herr sa Hulmeom uputio na rodni Novi Zeland. Još jedna svijetla tačka sezone bio je Johnny Rutherford koji je sa 25. startne pozicije do pobjede doveo svoj M16C/D te je ubilježio još tri pobjede u IndyCar utrkama tokom godine, no, titula mu je izmakla za malo. [b]Vozački poredak: [/b]1. Fittipaldi, 55 bodova; 7. Hulme, 32 boda; 10. Hailwood, 12 bodova. [b]Konstruktorski poredak: [/b]1., 73 boda.

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
04/12/2004 14:16