beats by dre cheap

Montreal: Najava

Team McLaren Mercedes ovog vikenda stiže u Montreal na prvu od dvije sjevernoameričke utrke, Kanadski Grand Prix, dok se utrka na Indianapolisu održava svega sedmicu dana kasnije. Kanadska utrka označiće sredinu sezone 2006.

Otkako je debitirala 1967. godine, utrka za VN Kanade održavana je na tri različite staze. Debitantska utrka odvežena je u Mosport Parku, u Torontu; dvije utrke održane su na Mont Tremblantu prije nego je Kanadski GP trajno premješten u Montreal 1978., gdje je ostao sve do dan danas.

Preimenovana u Gilles Villeneuve Circuit 1982., u čast legendarnog kanadskog vozača, staza je smještena na ostrvu Ile Notre Dame, na rijeci St Lawrence.

Od uspjeha McLaren Mercedesa na ovoj stazi, u novijoj historiji, izdvajaju se pobjeda Mike Hakkinena 1999., te prošlogodišnja pobjeda još jednog Finca, Kimija Raikkonena. Pobjeda iz 1999. bila je jedinstvena u Formuli 1; Mika Hakkinen prošao je ciljem iza Safety Cara, što je prvi takav slučaj u historiji.

Nakon VN Velike Britanije, tim je testirao na stazi Paul Ricard. Kimi Raikkonen, Pedro de la Rosa i Gary Paffet odvezli su 2622 km, radeći na aerodinamici, set-upu i kočnicama.



Kimi Raikkonen:

"Kanadski Grand Prix karakterišu dugi, brzi pravci koji završavaju veoma sporim zavojima. Zbog toga, možda više nego na drugim stazama, morate imati veoma dobar balans u zavojima, tako da možete ubrzavati odmah na izlazu iz zavoja. U suprotnom, može se izgubiti mnogo vremena na pravcima.

Obzirom da je staza Gilles Villeneuve tako brza, koristićemo set-up veoma malog downforcea. Grip je također poprilično slab, te ćemo ga pokušati pronaći kroz tradicionalno mekšu mješavinu. Pošto nema brzih zavoja, nema ni velikog pritiska na gume. Uprkos brzini, morate biti dosta precizni ovdje. Također, poprilično je prašnjavo na početku vikenda, ali kako se sve više gume polaže na stazu, počinje se raščišćavati po trkaćoj liniji.

Bilo je fantastično pobijediti prošle godine, a u Silverstoneu imali smo solidnu utrku pa se nadam da ćemo ovog vikenda moći ostvariti još jedan dobar rezultat."


Juan Pablo Montoya:

"Iako su i Silverstone i staza Gilles Villeneuve poprilično brze staze, ipak su dosta različite. Na Silverstoneu se ne mora mnogo kočiti. U Kanadi, pak, kočenje je ključno, te je u tom području najzahtjevnija staza u čitavom kalendaru. Zbog toga, povećaćemo hlađenje kočnica, te će se time naći veći otvori na šasiji.

Sa set-upom veliki je naglasak i na stabilnost pri kočenju. Različita su područja koja se mogu prilagođavati kako bi se poboljšalo kočenje, kao što su raspodjela težine te aero i mehanički balans. Pored kočenja, brzina na pravcima je također ključna u Montrealu, naročito pri pretjecanju."

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
21/06/2006 17:40