beats by dre cheap

Time Line: [u]1982.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/03/13#22912](Prethodno: 1981.)[/url] [b]Model:[/b] MP4 i MP4B [b]Motor:[/b] Ford DFV [b]Vozači:[/b] John Watson Niki Lauda [b]Barnard[/b] je samo blago modifikovao MP4, te ga preimenovao u [b]MP4B[/b]. Šasija je bila dobra, pa je Barnard želio smanjiti monokok, modifikovati ovjese i povećati čvrstinu bolida. Tim je naporno radio i u vlastitom zračnom tunelu u [b]Felthamu[/b] i u [b]Michelinovom[/b]. Tokom godine iskušani su i kočioni diskovi od karbonskih vlakana. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/mp4fordw.jpg[/IMG]Sezona je započela odlično, [b]Laudinim [/b]četvrtim i [b]Watsonovim[/b] šestim mjestom kojima su obojica osvojili bodove. Watson je osvojio drugo mjesto [b]Brazilu[/b] nakon diskvalifikacija [b]Piqueta [/b]i [b]Rosberga[/b]. Pobijedivši u [b]Long Beachu[/b] Lauda je pokazao da nije izgubio ništa od svog umijeća, a Watsonov red na pobjedu došao je na [b]Belgijskom Grand Prixu[/b], gdje je Lauda bio treći. No, Austrijanac je diskvalifikovan jer je bolid bio lakši od propisane težine. Watson je u vozačkom poretku za [b]Prostom[/b] zaostajao za jedan bod, a [b]McLaren[/b] je vodio u konstruktorskom poretku. Nakon razočaravajućeg [b]Monaka[/b], Watson je senzacionalno odnio pobjedu na prvom [b]Detroit Grand Prixu[/b], startavši kao 17. Lauda se izvrtio na stazi, ali Watson i McLaren su bili vodeći u oba poretka. Sedmicu poslije, Watson je bio treći u [b]Kanadi[/b], dok je Lauda bio četvrti u [b]Holandiji[/b], a pobijedio u [b]Brands Hatchu[/b]. McLaren je još uvijek vodio u konstruktorskom poretku, ali je Watson tada bio drugi iza [b]Pironija[/b]. Nakon dominacije turbo [b]Renaulta[/b] i [b]Ferrarija[/b] u [b]Ricardu[/b], Pironi je teško povrijeđen u [b]Njemačkoj[/b], a Lauda je pretrpio povredu zgloba nakon što je izletio sa staze te je propustio narednu utrku. Ovjes na Watsonovom bolidu je pukao te je sa trećeg mjesta izletio sa staze. Lauda je zauzeo peto mjesto u [b]Austriji[/b]. No, Rosbergovo drugo mjesto postavilo ga je na vodeću poziciju u šampionatu, koju je ojačao pobjedom u [b]Dijonu[/b] gdje je Watson opet imao oštećenje bolida te pao na 13. mjesto. Lauda je zabilježio bodove u Dijonu, a Watson u [b]Monzi [/b]što su mu bili prvi bodovi u tri mjeseca koji su samo održavali njegove nade živim, no čak ni dobro drugo mjesto u [b]Las Vegasu[/b] nije bilo dovoljno te je Rosberg osvojio naslov sa samo 5 bodova prednosti, a Ferrari je slično učinio u konstruktorskom šampionatu. [b]Vozački poredak:[/b] 2. Watson, 39 bodova; 5. Lauda, 30 bodova. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 2., 69 bodova. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/05/31#43432](Naredno: 1983.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
21/03/2005 16:39