beats by dre cheap

Krug Sepanga sa Kimi Raikkonenom

McLarenov vozač Kimi Raikkonen opisuje tipičan krug staze Sepang blizu Kuala Lumpura koji će ugostiti Malezijski Grand Prix ovog vikenda. "Prelazeći startnu liniju na Sepang stazi doseže se brzina od 303 km/h u sedmoj brzini, na dugom pravcu prije izrazito snažnog kočenja na uskom dijelu, koji uključuje i blagi pad. Kroz desni zavoj se prolazi sa 85 km/h u drugoj brzini, a prema lijevom zavoju koji slijedi odmah nakon toga, brzina blago opada. Obzirom da je na tom dijelu staza poprilično široka, često se stvore dobre prilike za preticanje prilikom kočenja. Odatle se ubrzava prema dugom desnom zavoju koji vodi na kratki pravac. Snažno pritiskajući gas, doseže se oko 290 km/h u šestoj brzini prije oštrog kočenja, kojim brzina pada na 103 km/h u drugoj brzini, a nakon toga slijedi uski desni zavoj. Pri izlazu iz njega potrebno je brzo izmijenjati brzine približavajući se lijevom zavoju kroz koji se prolazi brzinom od 225 km/h, u četvrtoj brzini. Nakon toga slijedi nešto uži šesti zavoj koji zahtijeva blagi dodir kočnica, čime se brzina spušta na 175 km/h, još uvijek u četvrtoj brzini. Slijedi još jedan brzi prolazak kratkim pravcem, brzinom od 244 km/h, čime se približavaju dva desna zavoja, sedam i osam. Kroz sedmi zavoj prolazi se brzinom 193 km/h, a kroz nešto malo otvoreniji osmi zavoj brzina se povećava za 10 km/h. Pri izlasku iz zavoja treba nastaviti snažno pritiskati gas na pravcu koji vodi u veoma uzak deveti zavoj. Snažno kočenje pri ulasku u kompleks na zadnjem dijelu staze, u lijevom zavoju, obavlja se u drugoj brzini pri 80 km/h. Nakon izlaska gradi se brzina i održava kroz dugi desni zavoj, pri čemu se doseže nekih 210 km/h u četvrtoj brzini. Jedanaesti desni zavoj je pod uglom od 90°, a prolazi se sa 124 km/h. Kroz dvanaesti zavoj, brzina se održava da bi se nakon toga kočilo do 176 km/h u trećoj brzini za spori desni zavoj, broj 13. Kroz oštri desni zavoj broj 14, bolid se okreće za gotovo 180°, pri nekih 114 km/h, te se izlazi na pravac koji je paralelan sa startno-ciljnom ravninom, a odvojeni su tribinama. Pri 290 km/h u šestoj brzini, vrši se oštro kočenje kako bi se prošlo kroz 15. zavoj, sa 106 km/h u drugoj brzini, čime se izlazi na startno-ciljnu ravninu te ulazi u novi krug."

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
16/03/2005 19:50