beats by dre cheap

Time Line: [u]1981.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/03/13#22896](Prethodno: 1980.)[/url] [b]Model:[/b] M29 i MP4 [b]Motor:[/b] Ford DFV [b]Vozači:[/b] John Watson Andrea de Cesaris Uprkos obećavajućim performansama tima i predstojeće šasije [b]Johna Barnarda[/b], od karbonskih vlakana za prvi [b]MP4[/b], [b]Alain Prost[/b] pronašao je način da napusti tim kako bi vozio za [b]Renault[/b]. [b]Watson[/b] je ostao u timu, a pridružio mu se Talijan, [b]Andrea de Cesaris[/b]. Tim je započeo sezonu sa starim [b]M29s[/b], tada u F konfiguraciji, a tek u trećoj utrci sezone Watson je dobio priliku voziti MP4. Dvije utrke kasnije, kvalificirao se kao peti, a dvije utrke nakon toga ostvario treće mjesto u [b]Španiji[/b]. U [b]Dijonu[/b] našao se u prednjem redu na startu i završio kao drugi, a u [b]Silverstoneu[/b] je odnio pobjedu! Po još jedan bod Watson je osvojio u [b]Hockenheimu[/b] i [b]Austriji[/b], dok je u [b]Kanadi[/b] bio drugi. MP4 se pokazao ne baš lahkim za upravljanje. De Cesarisova sezona upamćena je kao niz odustajanja, kojima je priskrbio nadimak [i]de Crasheris[/i], a Watson je imao veliki udes u [b]Monzi[/b] iz kojeg je imao veliku sreću da izađe nepovrijeđen. De Cesarisovo mjesto u timu naredne sezone nije bilo sigurno, no Watson ga je sebi osigurao pobjedom i konstantnošću. Pred kraj godine, objavljeno je da će njegov timski kolega naredne sezone biti [b]Niki Lauda[/b], sa kojim je nekad vozio u [b]Brabhamu[/b]. [b]Vozački poredak:[/b] 6. Watson, 27 bodova; 18. de Cesaris, 1 bod. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 6., 28 bodova. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/03/21#25063](Naredno: 1982.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
13/03/2005 23:00