beats by dre cheap

Time Line: [u]1980.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/02/06#14147](Prethodno: 1979.)[/url] [b]Model:[/b] M29 i M30 [b]Motor:[/b] Ford DFV [b]Vozači:[/b] John Watson Alain Prost Stephen South (DNQ) U prvoj polovini sezone, [b]Alain Prost[/b] se često pokazivao boljim od timskog kolege. Osvojio je bod u svom prvom Grand Prixu, u [b]Argentini[/b], i bio peti u [b]Brazilu[/b]. Dva mehanička kvara u [b]Južnoj Africi[/b] rezultirala su slomljenim zglobom zbog čega je odsustvovao iz [b]Long Beacha[/b]. Zamijenio ga je [b]Stephen South[/b], no nije se uspio kvalificirati, dok je [b]Watson[/b] ostvario ohrabrujuće četvrto vrijeme. [b]McLaren[/b] je u [b]Monaku[/b] doživio debakl – Watson se nije uspio kvalificirati, a Prost je izletio u prvom zavoju. U [b]Francuskoj[/b], Prost se kvalificirao na sedmo mjesto, a Watson je utrku okončao na toj poziciji. Prost je ostvario šesto vrijeme u [b]Brands Hatchu[/b]. U to vrijeme, odvijao se razvoj [b]M30[/b], dizajnera [b]Gordona Coppucka[/b]. Prost ga je na njegovom debiju u [b]Holandiji[/b] odvezao do šestog mjesta. No što je još važnije, desile su se promjene koje su se odnosile na tim u cjelini. Vlasnik tima u [b]Formuli 2[/b], [b]Ron Dennis[/b] i predstavnici sponzora već su ranije pristupili [b]Mayeru[/b] predlažući spajanje. Ovaj put, [b]Marlboro[/b], za koji je Dennisov [b]Project Four[/b] tim vozio [b]BMW M1[/b] u [b]Procar[/b] serijama, je rekao Mayeru da mu je u interesu da prihvati spajanje jer više nisu bili konkurentni. Dio dogovora podrazumijevao je da će Ron Dennis dovesti vlastitog dizajnera, [b]Johna Barnarda[/b], što je značilo da će Gordon Coppuck morati napustiti tim. Spajanjem objavljenim u septembru 1980., Dennis i Mayer postali su udruženi rukovodeći direktori [b]McLaren Internacionala[/b]. [b]Tyler Alexander[/b], jedan od McLarenovih starih članova, i Barnard su postali direktori. U međuvremenu, Watson je iznova pronašao stari žar, a sa Bernardovim utjecajem, njegovi [b]M29[/b] i [b]M30[/b] su osvajali bodove. Watson je bio četvrti u [b]Kanadi[/b], ali Prost je pretrpio još jedan kvar u [b]Watkins Glenu[/b] i još jednom je bio povrijeđen te u nemogućnosti da starta utrku. Bila je to slaba sezona, no svanula je zora nove ere. [b]Vozački poredak:[/b] 10. Watson, 6 bodova; 15. Prost, 5 bodova. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 7., 11 bodova. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/03/13#22912](Naredno: 1981.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
13/03/2005 22:15