beats by dre cheap

III: Prost o Senni

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2006/04/16#216408]Prethodno[/url] Bilo kako bilo, situacija se nije poboljšavala. Naprotiv. 1989., krhka veza Prosta i Senne potpuno se raspala, a ništa bolja nije bila ni ona između Alaina i McLarena. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/phoenix89.jpg[/IMG]«Do tada nikad nisam imao nikakvih problema sa bilo kim u McLarenu, ali '89. je bila drugačija. Ugovor mi je isticao krajem godine, ali ne i Ayrtonov. Ron je znao da budućnost njegovog tima leži sa Hondom, a samim tim i sa Sennom. Jako se trudio da me ubijedi da ostanem, ali u suštini znao je da ne može zadržati obojicu i rekao sam mu u julu da odlazim na kraju sezone. Mišljenja sam da nije bio fer prema meni '89. Još uvijek smo veoma dobri prijatelji i uprkos svemu, i dalje McLaren smatram svojim timom. Ali Ron zna moje osjećaje iz tog perioda.» «U to vrijeme, bio sam potpuno nemotiviran. Nakon svega što sam učinio sa timom i za tim mislim da nisam trebao bit tretiran onako kao što je to bio slučaj. Ali na kraju krajeva, Ron je samo pokušavao progurati svoj tim na čelo i naravno da to mogu i pomalo razumjeti.» U Imoli se, pak, desila jedna od možda najvećih intriga u historiji moto-sporta. Senna i Prost su se kao i obično kvalificirali kao prvi i drugi, sekundu i po ispred ostalih i Ayrton je predložio da ne ugrožavaju svoje šanse borbom u prvom zavoju, Tosa, u prvom krugu: koji god stigne prvi tamo, zadržaće vodstvo. Alain se složio s tim. Na startu, Senna je poveo i u Tosi Prost je ostao iza njega prema dogovoru. No, Gerhard Berger je imao ozbiljan udes i utrka je prekinuta. Nakon ponovnog starta, Prost je poveo – ali u Tosi Senna ga je pretekao za vodstvo. «Nakon toga, govorio je kako to nije bio start – već ponovljen start te da sporazum zato nije vrijedio. Kao što sam rekao, imao je vlastita pravila i nekada su ona bila... recimo čudna. Na kraju krajeva bila je to Ayrtonova ideja i ja nisam imao problema s tim. Poslije toga, odlučio sam da je gotovo; nastaviću raditi s njim, što se tehničkih stvari tiče, ali kada se radi o našem ličnom odnosu to je bilo to. Atmosfera u timu postala je veoma loša naravno.» [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/monza89.jpg[/IMG]«Dok smo stigli u Monzu, vodio sam u šampionatu sa oko 10 bodova. Ali ta utrka je stvarno bila najniža tačka između McLarena i mene. Senna je imao dva bolida, sa 20 ljudi oko sebe, a ja sam imao samo jedan bolid sa možda četiri ili pet mehaničara koji su radili za mene. Bio sam potpuno sam, u jednom dijelu garaže i to je možda bio i najteži vikend u cijeloj mojoj karijeri. Tada je već Honda bila zaista protiv mene i bilo je teško boriti se za šampionat u takvoj situaciji. U praksi, Ayrton je bio skoro dvije sekunde brži od mene – ok, kao što sam rekao, definitivno je bio bolji u kvalifikacijama od mene, ali dvije sekunde? To je bila smijurija.» U utrci, pak, Senna je odustao, a Prost pobijedio. Pred dvije posljednje utrke sezone 1989., Suzuku i Adelaidu, Alain je vodio sa 16 bodova. Tada je McLaren-Honda u suštini funkcionirala kao dva različita tima koja su igrom slučaja vođena iz istog boksa. Još jednom dva crveno-bijela bolida bila u prvom redu, Senna je znao da mora pobijediti, a Prost je jasno stavio do znanja da mu se ne namjerava sklanjati sa puta. «Rekao sam i timu i novinarima, 'Nema šanse da mu više ostavljam otvorena vrata.' Često smo pričali o prvom zavoju i prvom krugu, i Ron je uvijek govorio kako je najvažnija stvar da ne udarimo jedan drugog, da trebamo misliti na tim. Što se mene tiče, Senna je uvijek mislio na sebe i to je bilo to. Naprimjer, na startu VN Britanije te godine, da se na ulazu u Copse nisam pomjerio tri ili četiri metra sudarili bismo se i oba McLarena bi odmah bila vani. Takve stvari su se prečesto dešavale i bio sam sit toga.» «Što se tog incidenta u šikani tiče, da, znam da svi misle da sam to uradio namjerno. Ali ja samo nisam ostavio otvorena vrata i to je sve. Nisam htio utrku završiti tako – vodio sam od starta i želio sam pobijediti.» [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/suzuka89_ap.jpg[/IMG] «Imao sam dobar bolid; u poređenju sa Ayrtonom bio sam veoma loš u kvalifikacijama i potpuno sam se koncentrirao na utrku. Na zagrijavanju bio sam gotovo sekundu brži od njega i imao sam poprilično samopouzdanja za samu utrku čak i kada me počeo sustizati.» «Očigledno, nisam ga želio preblizu, ali htio sam da bude dovoljno blizu kako bi oštetio gume; moj plan bio je da onda u posljednjih deset krugova vozim snažno. Kao što znamo, pokušao me preteći – i način na koji je to pokušao za mene je bio nemoguć jer je u zoni kočenja išao mnogo brže nego što je to običaj.» «Nisam mogao vjerovati da je to pokušao u tom krugu jer je bio tako daleko na ulazu u šikanu. Kada gledate u retrovizor i čovjek je 20 metara iza vas, nemoguće je procijeniti i nisam uopće shvatio da me pokušava preteći. Ali u isto vrijeme pomislio sam, 'Nema šanse da mu ostavim ni metar prostora. Nema šanse'. Pustio sam gas, kočio – i skrenuo.» ([url=http://rapidshare.de/files/18273030/giappone89_suzuka.asf.html]Download Suzuka 1989. / 2.6MB[/url]) [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2006/05/05#236348]Naredno[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
18/04/2006 00:48