beats by dre cheap

I: Alain Prost o Ayrtonu Senni

«Iskreno, veoma mi je teško govoriti o Ayrtonu, i ne samo zbog toga što više nije sa nama. Bio je tako drugačiji, tako potpuno različit od bilo kojeg drugog vozača – bilo koje osobe – koju sam ikada poznavao...» Govoreći sada, više od četiri godine nakon pogibije Ayrtona Senne (1998. op.a.), Alain Prost se nalazi u (ne)zavidnoj poziciji. Dvojac će zauvijek ostati vezan jedan za drugog, neosporivo najbolji vozači svoje generacije. U raspravi o Senni, Prost ne može pobijediti i on to zna. Istupi li samo sa blagim i lijepim riječima neki će reći da je pričao potpuno drugu priču dok je Ayrton bio živ; postupi li suprotno – napast će ga kako se samo usudio kritikovati ikonu koja nije u stanju da se brani. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/spmp.jpg[/IMG] «Zato sam oduvijek odbijao govoriti o njemu», kaže Prost. «Kada je poginuo, rekao sam tada, osjećao sam da je dio mene također umro, jer su naše karijere bile tako vezane jedna za drugu. I zaista sam to i mislio, ali znam da neki ljudi misle da to nije bilo iskreno. Jedino što mogu učiniti jeste biti što je moguće iskreniji.» Još od samog početka F1 karijere Ayrtona Senne, 1984., njegove ambicije su jasno bile usmjerene na Prosta. Na neki način to je bilo i neizbježno, jer Ayrton je bio čovjek izuzetnih aspiracija, onaj koji se morao dokazati najboljim u svemu, a Alain se u to vrijeme nalazio na prijestolju. Njihov prvi susret pokazao je u kojem smjeru će se razvijati njihov odnos tokom godina. «Sjećam se toga veoma dobro. U proljeće 1984., otvoren je novi Nurburgring i održavana je Grand Prix utrka vozača sadašnjice i prošlosti, u Mercedesovim cestovnim automobilima. Došao sam u Frankfurt zakazanim letom iz Ženeve, a Ayrton je trebao sletjeti pola sata prije, pa me je Gerd Kremer iz Mercedesa zamolio da ga dovezem na stazu. Putem smo pričali i bio je veoma prijatan. Zatim smo došli na stazu i trenirali u automobilima. Bio sam na poleu, a Ayrton je bio drugi – nakon toga više nije pričao sa mnom! Činilo se smiješnim u to vrijeme. Kasnije u utrci sam poveo – i on me izgurao sa staze nakon polovine kruga. Tako da je to bio dobar početak...» [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/as84th.jpg[/IMG]Iste godine, 1984., Senna je ostvario svoju prvu pobjedu u F1, sa Toleman-Hartom koji uopće nije bio konkurencija najboljim bolidima. U Monaku, pak, kišilo je, a kada je utrka prekinuta nešto prije polovine odvežene distance, Senna, tada debitant, bio je upravo na putu da pretekne Prosta u McLarenu za vodstvo. «Izgledao je dobro od početka, iako nikada ne možete zasigurno reći kada se radi o momku iz malog tima. Odvezao je odličnu utrku u Monaku, no tada je monokok bio mnogo manje čvrst nego danas te je bilo sasvim moguće da se slab bolid pokaže jako dobrim u vlažnim uvjetima. Naravno da je kod sviju nas tada kotirao visoko, ali sa dozom zadrške obzirom da se mnogi mladi vozači isprva čine dobrim, a nakon što se pridruže vrhunskom timu izgledaju sasvim obično. Uvijek postoje neke sumnje sve dok vozač ne dospije u brz bolid. Sa Ayrtonom, pak, bilo je poprilično jasno da je posjedovao specijalni talenat.» «Još nešto što ljudi trebaju imati na umu jeste to da je prije 15 godina u F1 bilo mnogo više dobrih vozača nego što je to danas slučaj. Sigurno da se Ayrton pokazao dobrim od samog početka, ali sve do Monaka nije pokazao ništa zaista izuzetno. Monako je bio prava stvar: nakon toga svi su ga otkrili i pričali o njemu. Bez toga moglo mu je trebati nešto više vremena, ali impresivno je da je izgledao tako dobro u doba kada je bilo mnogo vrhunskih vozača...» [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2006/04/16#216408]Naredno[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
13/04/2006 16:42