beats by dre cheap

Sakhir: Najava

Predstojeći vikend obilježiće početak nove sezone [b]Formule 1[/b] u [b]Bahreinu[/b]. [b]Kimi Raikkonen[/b] i [b]Juan Pablo Montoya[/b] voziće novi bolid McLaren Mercedesa, [b]MP4-21[/b]. Premijerna utrka voziće se na stazi u [b]Sakhiru[/b], a ne kao što je bilo uobičajeno u [b]Melbourneu[/b] zbog održavanja [b]Commonwealth igara[/b]. [b]VN Bahreina[/b] održaće se po treći put te će označiti start sezone koja obećava još jednu uzbudljivu godinu u svijetu Formule 1 koju čini [b]18 utrka[/b] na pet kontinenata, a završava se u [b]Brazilu[/b] za osam mjeseci. Za novu sezonu uveden je niz novih [b]tehničkih[/b] i [b]sportskih pravila[/b]. Najznačajnija promjena je prelazak sa [b]V10[/b] na [b]V8[/b] motore što je bio glavni faktor u dizajniranju svih bolida, pa i MP4-21. Novi bolid pogonjen [b]Mercedes-Benz FO 108S V8[/b] motorom ustvari je evolucija bolida iz 2005. Ostale promjene uključuju podizanje prednjeg [b]deflektora[/b] za 50mm te 50%-no povećanje [b]crash test[/b] opterećenja na zadnji kraj bolida. MP4-21 debitirao je 23. januara i od tad je prešao preko [b]8700[/b] testnih kilometara tokom intenzivnog testnog programa od 28 dana. Novim sportskim regulacijama ponovo je uvedena promjena guma tokom [b]pit stopova[/b] i novi [b]kvalifikacijski format[/b]. Format od jednog kvalifikacionog kruga iz 2005. zamijenjen je [b]trodijelnim knockout sistemom[/b]. Dozvoljeno je koristiti više bolida tokom kvalifikacija, koje su podijeljene na dvije [b]15-minutne[/b] kvalifikacijske sesije i finalnu [b]20-minutnu[/b] sesiju. Nakon prvih 15 minuta, najsporijih 6 bolida završavaju kvalifikacije te zauzimaju posljednjh 6 mjesta na startu. Isto se ponavlja i u drugoj sesiji, nakon čega ostaje 10 bolida za posljednju sesiju koji se bore za 10 najboljih startnih pozicija. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/kimi_6mp421liv_small.jpg[/IMG] [b]Martin Whitmarsh:[/b] [i]"U svaku novu sezonu, McLaren Mercedes ulazi sa istim očekivanjima i ciljevima: posvajati utrke i F1 šampionate. Ni ova sezona neće biti iznimka. Obzirom na promjene pravila (...) McLaren Mercedes intenzivno je radio na tome da se izvuče maksimum performansi koje te promjene nude. Ovaj period također je bio značajan za rad sa Michelinom kako bi se adaptirali na povratak guma koje ne moraju izdržati čitavu utrku. Uprkos radu na MP4-21 koji je započeo u avgustu 2004. i pređenoj kilometraži na testiranjima od preko 8700km, kao i uvijek, ništa se ne može zaista znati dok ne prođe prvih nekoliko utrka. Očekujem da će se više timova naći u borbi za naslove. Kimi i Juan Pablo će se zajedno sa čitavim McLaren Mercedes timom i našim partnerima zaista boriti i radujemo se izazovima pred nama."[/i] [b]Norbert Haug:[/b] [i]"Nova aerodinamička ograničenja i manji motor predstavljali su veliki zadatak za inžinjere šasije - nužno je bilo načiniti niz modifikacija koje su iziskivale mnogo truda i novca. Debi MP4-21 u Barceloni nije prošao bez problema i u početku nismo bili tamo gdje smo željeli biti. No, u narednih pet i po sedmica, sve do finalnog testiranja u Valensiji 1. marta, naš tim je pokazao za šta je sve sposoban, bilo da se radi o šasiji ili motoru. Vremena po krugu su se konstantno popravljala. U nekoliko navrata naš novi V8 motor izdržao je napore dva GP vikenda sa preko 50%, na stazama u Barceloni i Valensiji, ali i na dyno-stazama u Brixworthu i Stuttgartu."[/i]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
06/03/2006 21:10