beats by dre cheap

MP4-21 konačno na stazi!

Jučer je na stazi u [b]Barceloni[/b] debitirao bolid McLarena za 2006. godinu, [b]MP4-21[/b]. MP4-21 je u suštini novi bolid, no ipak osnovni koncept predstavlja evoluciju bolida iz 2005., MP4-20, koji je pobijedio na 10 od 19 utrka. Testni vozač [b]Pedro de la Rosa[/b] bio je taj koji je odvezao [b]premijerni krug[/b] za volanom MP4-21, u 09:15 po lokalnom vremenu. Vozačke dužnosti [b]Juan Pablo Montoya[/b] preuzeće u utorak i srijedu, 24.01. odnosno 25.01. Prve test vožnje [b]Kimija Raikkonena[/b] zakazane su za četvrtak i petak, 26. i 27. januara. Zajedno sa njima testiraće i Pedro de la Rosa i Gary Paffet, no za volanom [b]prijelaznog bolida[/b] MP4-20, čime će nastaviti razvojni program [b]Michelinovih[/b] guma, sve dok druga šasija novog bolida ne izađe na stazu. To je zakazano za [b]Valensiju[/b], negdje nakon 13. februara. [b]Pedro de la Rosa:[/b] "Zaista sam zadovoljan što sam bio danas za volanom MP4-21. Zasad bolid izgleda dobro, no naravno još uvijek je prerano da bismo u potpunosti uvidjeli njegov potencijal i moramo odraditi još mnogo krugova sa njim. Imamo oko 20 dana testiranja na stazi prije nego se bolidi upute u Bahrein, u petak 3. marta. Obzirom da je danas premijerno pojavljivanje, fokusiraćemo se na upoznavanje sa MP4-21 šasijom i Mercedes-Benz FO 108S V8 motorom te na različite provjere sistema koji su neophodni u novom bolidu." [b]Martin Whitmarsh:[/b] "Svi u McLaren Mercedes timu raduju se izazovima nove sezone, a danas smo načinili veliki korak u našim pripremama za 2006., počevši testirati MP4-21 u Barceloni. Svi u timu su zaista nestrpljivi da vide koliko će novi bolid biti konkurentan, naročito ako se uzme u obzir brzina bolida iz 2005. te količina truda i rada uloženih u projekat MP4-21. No, još uvijek je rano, imamo dovršiti jako složen program sa bolidom u narednih nekoliko sedmica. To podrazumijeva težak i posvećen rad svih članova tima, podržanih od strane naših Tehnoloških partnera i Oficijelnih snadbijevača, uključujući i intenzivni ritam uvođenja brojnih poboljšanja prije Bahreina." [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/pedrof1r21.jpg[/IMG] Cjelokupnim procesom dizajniranja dominirale su [b]promjene propisa[/b] za motore u 2006., uz prelazak sa V10 na [b]V8 motore[/b]. Istraživanja za MP4-21 započela su u avgustu 2004., kada je tim uzeo u razmatranje novi V8, 2.4 l motor, koji kao i u 2005. mora trajati [b]dva Grand Prix vikenda[/b]. "Izazov sa potpuno novim bolidom svake godine je isti, ali ove godine bilo je čak i više zahtjevnih zadataka nego ikad prije", izjavio je [b]Norbert Haug[/b]. "Pravila zahtijevaju nove V8 motore, kapaciteta 2.4 l, a uz to se javila i potreba za kompenzacijom zbog ograničenja u aerodinamici. To je iziskivalo mnogo vremena i truda. Smanjenje snage za više od 150 bhp stavilo je dodatni teret na aerodinamički koncept. Veoma smo zadovoljni što je novi MP4-21 imao uspješan debi daans. Početni podaci koje posjedujemo govore nam da imamo dobru osnovu. Novi motor odradio je oko 6500 km i duplo toliko u Brixworthu i Stuttgartu. Sada naš je zadatak pripremiti novi bolid za Bahrein, tokom šest novih testiranja u više od 20 dana, kada će većinu vremena dva MP4-21 bolida provesti na stazi u Barceloni. Cilj je performanse podići na još veći nivo od prošlogodišnjeg", zaključio je [b]Haug[/b]. U [b]oktobru 2004.[/b], dizajnerski tim započeo je istraživanja o izmijenjenim konceptima sistema motora, a nova pravila pružila su priliku za razvoj područja kao što su rashladni sistem, potrošnja zraka i ulja te snadbijevanje gorivom. Vrlo rano, pažnja je posvećena i aerodinamici. Razvojni program započet je u [b]aprilu 2005.[/b], a specifikacije su postavljene krajem oktobra i početkom novembra. U maju 2005. postavljene su prve specifikacije MP4-21. Krajem decembra šasija MP4-21 odradila je prvi FIA-in [b]crash test[/b]. Utjecaj na razvoj bolida imala je i činjenica da je promijenjen [b]kvalifikacijski format[/b] i opet je dozvoljena [b]promjena guma[/b] u boksevima na što su najviše bila fokusirana iscrpna zimska testiranja tokom decembra i januara. Tim je zajedno sa Michelinom radio na razvoju novih mješavina i konstrukcija guma za 2006. Pred završni test u decembru 2005., McLaren Mercedes je pokrio više od [b]6000 km[/b] sa novim V8 motorom. [b]Jonathan Neale:[/b] "Izgledom MP4-21 će biti veoma sličan MP4-20. Uz uži kraj bolida, primjetne su i razlike u nosu bolida, koji je spušten, te aerodinamičkim komponentama kao što su deflektori. Smanjenje u količini hlađenja V8 motora dozvolilo nam je i smanjenje usisnika zraka, što doprinosi cjelokupnom aerodinamičkom paketu. Desile su se brojne promjene u strukturi bolida, geometriji i aerodinamici što je rezultat 16 mjeseci inovativnog rada. U našem timu nalazi se 135 inžinjera, a svaki je donio značajan doprinos. Sada kada je novi bolid debitirao, naš primarni fokus zasada će biti na izdržljivosti, provjerama softvera, sistema i 11 500 komponenti bolida, od kojih je 90% novo u odnosu na MP4-20. Također, imamo i niz paketa za motor i šasiju koje treba ugraditi u bolid prije prvih utrka."

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
24/01/2006 17:11