beats by dre cheap

Time Line: [u]1989.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/11/18#105749](Prethodno: 1988.)[/url] [b]Šasija:[/b] MP4/5 [b]Motor:[/b] 3.5 Honda V10 [b]Vozači:[/b] Alain Prost Ayrton Senna [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/1989_mp4-5_2.jpg[/IMG] Dok je MP4/4 [b]Stevea Nicholsa[/b] pobjeđivao u zadnjoj godini turbo ere, [b]Neil Oatley[/b] je naporno radio na McLarenovoj šasiji za povratak na atmosferske, ali sada 3.5 l motore. No, rezultat je na kraju bio isti – [b]McLaren [/b]je osvojio i konstruktorski i vozački naslov. [b]Senna[/b] i[b] Prost [/b]osvojili su 10 od 16 utrka; Prostu su četiri pobjede naspram Senninih šest bile dovoljne da ugrabi vozačku titulu, jer je imao samo tri odustajanja u odnosu na devet Senninih. No, to je tek jedan dio priče. Rivalstvo Prosta i Senne dodatno se pooštrilo te su jedan drugog i izbacivali iz utrka. Ubilježili su dvostruku pobjedu u [b]Imoli[/b], a isto to ponovili su i u [b]Monaku[/b] gdje je Senna odnio fenomenalnu pobjedu, bez druge brzine. U [b]Monzi[/b], Prost je optužio[b] Hondu[/b] da favorizira [b]Ayrtona[/b] i tada je objavio da napušta tim. Ranije te sezone Prost je uništio monokok u [b]Phoenixu[/b], što je prvi takav incident koji je imao u pet i po godina sa timom. Tri utrke kasnije, Senna i on imali su kontroverzni sudar na [b]Suzuki[/b]. Iako nijedan od njih nije osvojio bodove na posljednje dvije utrke, titula je svejedno otišla u McLarenove ruke. U pozadini ovih oštrih sukoba, McLaren i Honda obezbijedili su najbolji bolid za obojicu vozača, iako potpuno različitih i po karakteru i po stilu vožnje. Oatleyev dizajn bio je sličan prethodnome, ali smanjenje težine nastavljeno je tokom godine što je utjecalo na upravljivost bolida. Sredinom sezone predstavljen je potpuno novi zadnji kraj. Honda je, također, odradila fenomenalan posao, kreiravši pet različitih specifikacija motora za različite uvjete, staze i okolnosti. Sve im se to, naravno, isplatilo na kraju sezone. [b]Vozački poredak:[/b] 1. Prost, 76 bodova; 2. Senna, 65 bodova. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 1., 141 bod. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2006/07/21#355149](Naredno: 1990.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
20/11/2005 20:32