beats by dre cheap

Time Line: [u]1985.[/u]

[url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/08/05#60897](Prethodno: 1984.)[/url] [b]Šasija:[/b] MP4/2B [b]Motor:[/b] TAG turbo V6 [b]Vozači:[/b] Alain Prost Niki Lauda John Watson [img]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/2.jpg [/img]Nakon pobjedničke i dominantne prethodne godine, [b]McLaren[/b] su svi, sasvim opravdano, smatrali najvećom konkurencijom. Većina elemenata u timu ostala je nepromijenjena, izuzev odlaska [b]Michelina[/b]. Kako bi ostali ispred konkurencije, [b]John Barnard[/b] dizajnirao je novu šasiju, zadnji ovjes te prednja krila. Što se motora tiče, nije bilo većih promjena, iako je Barnard uputio dosta komplimenata na račun [b]Bosch Motronic [/b]elektronskog upravljačkog sistema [i](Bosch's Motronic electronic management system)[/i], a [i]KKK[/i] turbopunjači su napravljeni specijalno za [b]TAG[/b] V6 umjesto prethodnih identičnih modela. Tri pobjede [b]Alaina Prosta[/b] u prve četiri utrke, gdje spada i haotični [b]San Marino Grand Prix[/b] sa kojeg je diskvalifikovan, nagovijestile su da McLaren nije izgubio ništa od pobjedničkog duha iako je [b]Lauda[/b] imao jedno četvrto mjesto, dva odustajanja zbog mehaničkog kvara te se jednom izvrtio zbog ulja na stazi. [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v300/sejla/1.jpg[/IMG]I dalje se nastavila serija Laudinih odustajanja dok je Prost pobijedio u [b]Silverstoneu[/b], bio drugi u[b] Njemačkoj[/b], iznova odnio pobjedu u [b]Austriji[/b] te jurio za Laudom, koji se vratio u formu, sve do ciljne linije u[b] Zandvoortu[/b]. No, dvije utrke nakon toga, u [b]Belgiji[/b], Lauda je doživio povredu zgloba što je samo potvrdilo njegovu odluku da se povuče iz sporta. Za narednu utrku zamijenjen je [b]Johnom Watsonom[/b], a povukao se na kraju sezone, koju je[b] Ron Dennis [/b]opisao kao «nesretnu», osvojivši svega 14 bodova. Prost je osigurao naslov prvaka na 14. od 16. utrka, a McLaren je opet bio konstruktorski prvak, sa 8 bodova prednosti nad [b]Ferrarijem[/b]. [b]Vozački poredak:[/b] 1. Prost, 73 boda; 10. Lauda, 14 bodova. [b]Konstruktorski poredak:[/b] 1., 90 bodova. [url=http://mclaren.blogger.ba/arhiva/2005/11/13#102902](Naredno: 1986.)[/url]

Vodafone McLaren Mercedes
http://mclaren.blogger.ba
11/11/2005 22:52