Grand Prix 2008

Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Kvalifikacije

Off season 2007-2008

McLaren predstavio MP4-23
Kraj špijunske afere
Heikki Kovalainen umjesto Alonsa
Alonso odlazi iz McLarena

Grand Prix 2007

Brazil: Utrka
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Turska: Najava
Mađarska: Utrka
Mađarska: Najava
Evropa: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Velika Britanija: Najava
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
Francuska: Najava
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
SAD: Najava
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Španija: Najava
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: Najava
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Najava

Ostale vijesti 2007

FIA otkrila dokaze na osnovu kojih je kaznila McLaren
McLaren izbačen iz konstruktorskog poretka
Određen datum razmatranja McLarenove žalbe povodom Mađarske
Hamilton nakon sukoba još fokusiraniji
Abad: Alonso ostaje u McLarenu
Lewis nije psovao i razgovara sa Fernandom
McLaren uložio žalbu
Špijunska afera prošla bez kazni za McLaren
Mike Coughlan optužen za špijunažu
FIA oslobodila McLaren optužbi za timske odredbe

Zimska testiranja 2006-2007

Barcelona 12.02.2007.
Valencia 02.02.2007.
Valencia 30.01.2007.
Valencia 24.01.2007.
Valencia 17.01.2007.
Barcelona 28.11.2006.

<Off season 2006-2007

Alonso cilja na treću titulu
McLaren otkazao posljednji dan testiranja u Valensiji
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte
Vodafone McLaren Mercedes predstavio novu postavu
Alonso bi bio zadovoljan samo sa novom titulom
Bahreinska kompanija otkupila dio McLarenovih dionica
KONI službeni snadbijevač McLarena
Dennis: "Alonso će se osjećati kao kod kuće"
Hakkinen se možda vraća u McLaren
Hamilton se ne boji izazova
Lewis Hamilton potvrđen za narednu sezonu
De la Rosa o novom bolidu
Dennis želi Alonsu dati pobjednički bolid
Mutua Madrileña pridružuje se McLarenu

Grand Prix 2006

Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Kanada: Najava
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: Kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Evropa: Najava
San Marino: Utrka
San Marino: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Press konferencija
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: 1. i 2. trening
Bahrein: Najava

Testiranja 2006

Paul Ricard 14.-16.06.
Barcelona 31.05.-02.06.
Barcelona 12.-14.04.
Paul Ricard 06.04.
Raikkonen najbrži posljednjeg dana testiranja
Montoya zadovoljan, ali ne predviđa ništa
Valensija 17.02.
Paffet imao incident u Barceloni
MP4-21 konačno na stazi!
McLaren se vraća testiranju

Ostale vijesti 2006

De la Rosa potvrđen za Brazil
McLaren će potpuno promijeniti imidž
Hamilton se nada da će McLaren rizikovati s njim
Raikkonen odlazi u Ferrari
Dennis odlazi iz F1 u narednih pet godina
Montoya se dosađivao u McLarenu
De la Rosa se ne nalazi pod pritiskom
Hamilton za volanom MP4-20 naredne sedmice
Lauda o Alonsovom prelasku u McLaren
Saradnja McLarena i Steinmetza
McLaren slavi 40 godina postojanja
McLaren razmišlja o promjeni strategije
McLaren želi zadržati Raikkonena
Dennis kritikuje Raikkonena
Montoya ovisi o Raikkonenu
Mercedes negirao da želi Rosberga
Dennis otkriva detalje sage o Alonsu
McLaren će modificirati stražnje krilo
Mercedes najpouzdaniji nakon prve dvije utrke
Montoya dizalicom vukao svoj bolid
Dennis: "Raikkonen i Montoya nisu nezamjenjivi"

Off season 2005-2006

Emirates Airlines potpisali ugovor sa McLarenom
Kimi odbio novi ugovor sa McLarenom?
Nove kacige McLarenovih vozača
McLaren objavio “Direxiv Dynamic wellbeing programme”
Novi vizualni identitet McLarena
McLaren izgubio Tombazisa
Kimi će uskoro odlučiti o 2007.
McLaren opet ima problem sa motorom
Kimi ima dobar prvi utisak o bolidu
Prodromou napušta McLaren?
Montoya priznaje da traga za prilikom u novom timu
Stoddart predviđa dominaciju McLarena
McLaren fokusiran na pouzdanost
Gary Paffet novi test vozač McLarena
Alonso u McLarenu od 2007.
Vodafone glavni sponzor McLarena od 2007.
F1 Racing "2005 Man of the Year Awards"
Montoyi u McLarenu nije dosadno
McLaren o Neweyevom odlasku
Newey definitivno napušta McLaren
Eddie Jordan o Montoyi
McLaren i Mercedes
Dennis o sezoni 2005.

Grand Prix 2005

Kina: Utrka
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: 2. kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: 2. kvalifikacije
Španija: 1. kvalifikacije
San Marino: Utrka
San Marino: 1. kvalifikacije
San Marino: Treninzi
Bahrein: Utrka
Bahrein: 1. kvalifikacije
Bahrein: Treninzi
Malezija: Utrka
Malezija: 1. kvalifikacije
Malezija: Treninzi
Australija: Utrka
Australija: 1. kvalifikacije

Testiranja 2005

Monza 24.-25.08.
Paul Ricard 13.5.
Jerez 28. i 29.4.
Jerez 8.-11. februar
Valencia 1.-3. februar
Kraj prve test sedmice MP4-20
Prvi dan testiranja za MP4-20
Valencia: Rezultati testiranja
Valencia: 1. dan
18.01.2005.
Jerez: Rezultati testiranja
Jerez: 1. dan

Ostale vijesti 2005

Jean Alesi u McLarenu?
McLaren zabrinut brzim bolidom
Pismo upozorenja Kimiju
Ron priželjkuje peh Alonsa
McLaren kritikuje Renault
Poginuo McLarenov kuhar
Bob McKenzie će trčati gol?
DC žali zbog dolaska u McLaren
Uskoro Goodwoodski festival
Paragon osvaja nagradu
Hakkinen opet pobjeđuje
Erja Hakkinen trudna
Newey ostaje u McLarenu?
Alex Wurz nastupa u Imoli
Montoya ipak nastupa u Imoli?
McLaren preblag prema gumama
Montoya propušta Bahrein
Raikkonen o MP4-20
McLaren o utrci u Maleziji
McLaren predstavio MP4-20
12.01.2005.

Profil


Time Line


Prost o Senni

1. 2. 3. 4. 5.

MP4-22

McLaren MP4-22 Presentation Video:
[Part 1] [Part 2] [Part 3] [Part 4]

High Resolution Pictures

Tehničke specifikacije
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte

Ostalo


Link Box


Posjeta

212739

06.09.2007.

Monza: Najava

VN Italije označiće kulminaciju ovogodišnjeg prvenstva Formule 1. Vodafone McLaren Mercedes stiže na legendarnu stazu u Monzi kao vodeći konstruktor, sa 148 bodova. Lewis Hamilton i Fernando Alonso drže prve dvije pozicije vozačkog poretka, sa 84 odnosno 79 bodova.

Historija VN Italije započela je 1921. godine na 17.3 km dugoj stazi u Montichiari, blizu Brescie. Pobjedu je odnio Francuz Jules Goux vozeći za Ballot. Januara 1922. odlučeno je da će se izgraditi stalna staza u King's Parku, Monza. Radovi su započeli 15. maja i staza je završena za 110 dana. Zvanično je otvorena 3. septembra, a samo sedmicu dana kasnije održana je i prva utrka.



Talijanski Grand Prix se od osnivanja Formule 1 svake godine našao u kalendaru, što se može reći jedino još za VN Velike Britanije. Monza je bila domaćin F1 utrke više puta od bilo koje druge staze - ovo je 57. put. Jedini izuzetak se desio 1980. kada je utrka za VN Italije održana u Imoli, zbog briga o sigurnosti nakon smrti Ronnie Pettersona 1978. Indianapolis je jedina aktivna staza koja je izgrađena prije Monze.

Sve indicije upućuju na to da će pobjednik ove utrke biti neko iz prvog startnog reda. Samo je jedan od posljednjih 9 pobjednika na VN Italije startao niže od drugog mjesta, a samo u jednoj utrci ove godine (Magny-Cours) se desilo da pobjednik nije krenuo sa neke od prve dvije pozicije na gridu (Raikkonen). Na utrci 2005. godine nije bilo niti jedno odustajanje, što je tek treći put u historiji.

Do sada su četiri tima (McLaren, Ferrari, BMW i Renault) osvajala bodove u svakoj utrci ove godine. Od uvođenja konstruktorskog šampionata 1958., dešavalo se da jedan tim ubilježi bodove u svim utrkama sezone (nikada više od jednog), ali i to je bilo iznimno rijetko. Također, VN Italije označiće petu godišnjicu uvođenja HANS sistema (Head And Neck Support).

Zbog jedinstvene prirode staze u Monzi, velikih brzina i jakog kočenja, ne važi uobičajena zabrana testiranja na stazi dvije sedmice pred utrku. Testni tim je zato radio na posebnom aerodinamičkom paketu za Italiju, koji uključuje najniži downforce ove godine i odabir materijala kočnica. Zone jakog kočenja također imaju utjecaja na izdržljivost guma.

Monza je službeno najbrža staza u historiji Formule 1; otprilike 80% svakog kruga se vozi punim gasom - što je procenat veći nego na bilo kojoj drugoj stazi. Posebno zahtjevni su dugački dijelovi koji se voze pod punim gasom. U svakom krugu, bolidi voze punim gasom u četiri sektora te postižu brzine preko 320 km/h. Devet od deset najbržih utrka u F1 održano je upravo ovdje, a ona iz 2003. je najbrža utrka ikada sa prosječnom brzinom od 247.585 km/h.



Fernando Alonso:

"Staza u Monzi razlikuje se od svih ostalih na kojima nastupamo ove sezone. Velike brzine, bolidi su uvijek nekako drugaciji, jako lagani i, da budem iskren, ne uvijek pod kontrolom. To se dešava zbog niskog downforcea koji koristimo za postizanje velikih brzina. Krila su najtanja ovdje i na bolidu ce se naci dosta dijelova specificno namijenjenih Monzi. Sa ovom malom kolicinom downforcea morate onda prilagoditi druga podrucja kao što su kociona stabilnost i mehanicki balans kako bi ostvarili dobar grip u zavojima; manjak downforcea znaci da bolid inace ima jako malo gripa.

Imali smo sedmicu dana testiranja ovdje, prikupili smo znacajne podatke tako da sam optimistican pred utrku. Staza je izazov, ali je i jako posebno i sjajan je osjecaj nastupati ovdje. Nemam dobrih uspomena od prošle godine, ali stvarno bih volio pobijediti na ovoj stazi, pa se nadam da cu to ove godine moci ostvariti. Staza je poznata po zavoju Parabolica, zajedno sa svim pravcima. Zaista morate voziti na limitu. Da biste odvezli dobar krug morate biti brzi kroz Parabolicu jer ona vodi na najduži pravac od svih, preko startno-ciljne ravnine."


Lewis Hamilton:

"Monza je povijesna staza, tako da je za svakog vozaca poseban osjecaj voziti ovdje. To je sjajna staza, sa dugim, dugim pravcima i odlicnim brzim zavojima. Svoju prvu utrku ovdje sam imao prošle godine u GP2 i to je veoma znacajan vikend jer sam upravo tada osvojio prvenstvo. Takoder, vodio sam sjajnu borbu sa Giorgiom Pantanom u utrci, što je jedna od borbi u kojima sam najviše uživao tokom godine. Nadam se da cu ovaj put imati jednako dobru utrku i sjajne uspomene za buducnosti.

Nije lahka staza za podesiti set-up, tako da je testna sedmica bila jako korisna. Staza je jako oštra prema bolidima i morate koristiti rubnike kako biste ostvariti brza vremena po krugu. Zbog toga imamo mekše ovjese kako bi bolid bolje prelazio preko tih rubnika i kako bismo ih što bolje iskoristili, bez ikakve štete. Usporavanje bolida pri tako nevjerovatno malom downforceu nije lagano tako da je kljucan balans kod kocenja što je još jedno podrucje na kojem smo radili tokom testiranja."

copyright 2004-2007 McLarenovka Vodafone McLaren Mercedes