Grand Prix 2008

Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Kvalifikacije

Off season 2007-2008

McLaren predstavio MP4-23
Kraj špijunske afere
Heikki Kovalainen umjesto Alonsa
Alonso odlazi iz McLarena

Grand Prix 2007

Brazil: Utrka
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Turska: Najava
Mađarska: Utrka
Mađarska: Najava
Evropa: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Velika Britanija: Najava
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
Francuska: Najava
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
SAD: Najava
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Španija: Najava
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: Najava
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Najava

Ostale vijesti 2007

FIA otkrila dokaze na osnovu kojih je kaznila McLaren
McLaren izbačen iz konstruktorskog poretka
Određen datum razmatranja McLarenove žalbe povodom Mađarske
Hamilton nakon sukoba još fokusiraniji
Abad: Alonso ostaje u McLarenu
Lewis nije psovao i razgovara sa Fernandom
McLaren uložio žalbu
Špijunska afera prošla bez kazni za McLaren
Mike Coughlan optužen za špijunažu
FIA oslobodila McLaren optužbi za timske odredbe

Zimska testiranja 2006-2007

Barcelona 12.02.2007.
Valencia 02.02.2007.
Valencia 30.01.2007.
Valencia 24.01.2007.
Valencia 17.01.2007.
Barcelona 28.11.2006.

<Off season 2006-2007

Alonso cilja na treću titulu
McLaren otkazao posljednji dan testiranja u Valensiji
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte
Vodafone McLaren Mercedes predstavio novu postavu
Alonso bi bio zadovoljan samo sa novom titulom
Bahreinska kompanija otkupila dio McLarenovih dionica
KONI službeni snadbijevač McLarena
Dennis: "Alonso će se osjećati kao kod kuće"
Hakkinen se možda vraća u McLaren
Hamilton se ne boji izazova
Lewis Hamilton potvrđen za narednu sezonu
De la Rosa o novom bolidu
Dennis želi Alonsu dati pobjednički bolid
Mutua Madrileña pridružuje se McLarenu

Grand Prix 2006

Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Kanada: Najava
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: Kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Evropa: Najava
San Marino: Utrka
San Marino: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Press konferencija
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: 1. i 2. trening
Bahrein: Najava

Testiranja 2006

Paul Ricard 14.-16.06.
Barcelona 31.05.-02.06.
Barcelona 12.-14.04.
Paul Ricard 06.04.
Raikkonen najbrži posljednjeg dana testiranja
Montoya zadovoljan, ali ne predviđa ništa
Valensija 17.02.
Paffet imao incident u Barceloni
MP4-21 konačno na stazi!
McLaren se vraća testiranju

Ostale vijesti 2006

De la Rosa potvrđen za Brazil
McLaren će potpuno promijeniti imidž
Hamilton se nada da će McLaren rizikovati s njim
Raikkonen odlazi u Ferrari
Dennis odlazi iz F1 u narednih pet godina
Montoya se dosađivao u McLarenu
De la Rosa se ne nalazi pod pritiskom
Hamilton za volanom MP4-20 naredne sedmice
Lauda o Alonsovom prelasku u McLaren
Saradnja McLarena i Steinmetza
McLaren slavi 40 godina postojanja
McLaren razmišlja o promjeni strategije
McLaren želi zadržati Raikkonena
Dennis kritikuje Raikkonena
Montoya ovisi o Raikkonenu
Mercedes negirao da želi Rosberga
Dennis otkriva detalje sage o Alonsu
McLaren će modificirati stražnje krilo
Mercedes najpouzdaniji nakon prve dvije utrke
Montoya dizalicom vukao svoj bolid
Dennis: "Raikkonen i Montoya nisu nezamjenjivi"

Off season 2005-2006

Emirates Airlines potpisali ugovor sa McLarenom
Kimi odbio novi ugovor sa McLarenom?
Nove kacige McLarenovih vozača
McLaren objavio “Direxiv Dynamic wellbeing programme”
Novi vizualni identitet McLarena
McLaren izgubio Tombazisa
Kimi će uskoro odlučiti o 2007.
McLaren opet ima problem sa motorom
Kimi ima dobar prvi utisak o bolidu
Prodromou napušta McLaren?
Montoya priznaje da traga za prilikom u novom timu
Stoddart predviđa dominaciju McLarena
McLaren fokusiran na pouzdanost
Gary Paffet novi test vozač McLarena
Alonso u McLarenu od 2007.
Vodafone glavni sponzor McLarena od 2007.
F1 Racing "2005 Man of the Year Awards"
Montoyi u McLarenu nije dosadno
McLaren o Neweyevom odlasku
Newey definitivno napušta McLaren
Eddie Jordan o Montoyi
McLaren i Mercedes
Dennis o sezoni 2005.

Grand Prix 2005

Kina: Utrka
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: 2. kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: 2. kvalifikacije
Španija: 1. kvalifikacije
San Marino: Utrka
San Marino: 1. kvalifikacije
San Marino: Treninzi
Bahrein: Utrka
Bahrein: 1. kvalifikacije
Bahrein: Treninzi
Malezija: Utrka
Malezija: 1. kvalifikacije
Malezija: Treninzi
Australija: Utrka
Australija: 1. kvalifikacije

Testiranja 2005

Monza 24.-25.08.
Paul Ricard 13.5.
Jerez 28. i 29.4.
Jerez 8.-11. februar
Valencia 1.-3. februar
Kraj prve test sedmice MP4-20
Prvi dan testiranja za MP4-20
Valencia: Rezultati testiranja
Valencia: 1. dan
18.01.2005.
Jerez: Rezultati testiranja
Jerez: 1. dan

Ostale vijesti 2005

Jean Alesi u McLarenu?
McLaren zabrinut brzim bolidom
Pismo upozorenja Kimiju
Ron priželjkuje peh Alonsa
McLaren kritikuje Renault
Poginuo McLarenov kuhar
Bob McKenzie će trčati gol?
DC žali zbog dolaska u McLaren
Uskoro Goodwoodski festival
Paragon osvaja nagradu
Hakkinen opet pobjeđuje
Erja Hakkinen trudna
Newey ostaje u McLarenu?
Alex Wurz nastupa u Imoli
Montoya ipak nastupa u Imoli?
McLaren preblag prema gumama
Montoya propušta Bahrein
Raikkonen o MP4-20
McLaren o utrci u Maleziji
McLaren predstavio MP4-20
12.01.2005.

Profil


Time Line


Prost o Senni

1. 2. 3. 4. 5.

MP4-22

McLaren MP4-22 Presentation Video:
[Part 1] [Part 2] [Part 3] [Part 4]

High Resolution Pictures

Tehničke specifikacije
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte

Ostalo


Link Box


Posjeta

211335

22.08.2007.

Istanbul: Najava

Kako se ljetna pauza približava kraju, Vodafone McLaren Mercedes seli se na stazu Istanbul Park, gdje će se održati 12. utrka ove sezone.

Utrka za VN Turske održava se u azijskom dijelu Istanbula. Istanbul Otodrom je četvrta staza u kalendaru koju je u potpunosti dizajnirao Hermann Tilke (nakon Sepanga, Bahreina i Šangaja). To je njegov prvi dizajn staze koja se vozi suprotno od kretanja kazaljke na satu (izuzev nje, Interlagos je jedina takva staza u kalendaru) te najkraća sa 5.333km. Startno-ciljni pravac dug je 656 m, ali je pravac pred 12. zavojem još i duži (720 m). Najprimjetniji objekti su dva sedmospratna VIP tornja, a staza prima 155,000 fanova, od kojih 30,000 njih može stati na glavnu tribinu nasuprot boksevima.



Staza sadrži značajne promjene u nagibu (najveći iznosi 8.145%), a 67% kruga vozi se punim gasom. U usporedbi sa hladnim dočekom ostalih Tilkeovih staza, staza u Istanbulu odmah je postala omiljena među vozačima, gledateljima na stazi te TV publikom širom svijeta. Raznolikost zavoja, uspona i padova na stazi te prilike za preticanje dobili su sve pohvale, ali ono što je zaista privuklo pažnju svih jeste osmi po redu, uzbudljivi, naizgled beskonačno dug, lijevi zavoj sa četiri različita vrha (apex) kroz koji se prolazi u šestoj brzini pri 240 km/h.

Upravo taj slavni Turn 8 predstavljao je najveću prepreku i najboljim vozačima 2005. Nisu ga uspjeli savladati Jacques Villeneuve, Jenson Button i Takuma Sato na kvalifikacijama, a u završnom stadiju utrke oduzeo je dvostruku pobjedu McLarenu (Juan Pablo Montoya otišao je preširoko te time predao drugo mjesto Fernandu Alonsu).

VN Turske jedna je od samo četiri utrke na kojima je nastupao Michael Schumacher, a da ih nije uspio osvojiti. Ovo je i jedina utrka koja će se održati u pet sedmica, počevši od VN Mađarske 5. avgusta do utrke u Italiji 9. septembra. Za usporedbu, od VN Kanade do Mađarske, u devet sedmica održano je šest utrka.

Fernando se trenutno nalazi na drugoj poziciji u vozačkom poretku sa 73 boda, 7 manje od vodećeg Lewisa Hamiltona. Tim trenutno ima ukupno 138 bodova, 19 više od najbližeg rivala Ferrarija.



Biće ovo 100. F1 nastup za Fernanda Alonsa, koji je osvajao bodove u posljednjih 14 utrka zaredom, što je peti najduži niz u historiji. Jedini je vozač koji je ubilježio bodove u svim utrkama ove sezone i jedini čovjek kojeg niko nije pretekao za čitav krug. No, uprkos tome Lewis Hamilton nalazio se ispred njega 65% vremena.

Fernando je startao iz prvog startnog reda sedam puta ove godine, ali sa pole pozicije samo jednom (Monako), iako je pet puta bio sveukupno najbrži na kvalifikacijama. Također, imao je slabe startove; u posljednja dva navrata gubio je pozicije, a ukupno pet puta u 2007. Prošle godine niti jednom nije izgubio poziciju u prvom krugu.

Fernando Alonso:

"Uvijek je dobro odmoriti se i iznova napuniti baterije, ali je i sjajno vratiti se na stazu u Turskoj. Imam solidnu zalihu bodova u vozačkom poretku i namjeravam to značajno poboljšati u Istanbulu. Nalazimo se u jakoj poziciji u oba šampionata i još se mnogo bodova može osvojiti u posljednjih šest utrka. No, idemo utrku po utrku, sada sam fokusiran na ovaj Grand Prix i na ostvarivanje što boljeg rezultata u Turskoj. U dvije godine koliko smo nastupali ovdje bio sam drugi i želim sada popraviti taj rezultat.

Staza je sjajna za voziti, sa nekoliko dijelova koji se zaista voze na limitu, dijelova na kojim kao vozač stvarno želite voziti, posebno osmi zavoj. Obično je veoma vruće na ovoj utrci što ima utjecaja na gume. Vozi se u smjeru obrnutom od kretanja kazaljke na satu što se dodatno odražava na potrošnju guma; prednja desna se troši nešto više nego na drugim stazama. Posljednji faktor jeste da je ovo jedna od najbržih staza u kalendaru, sa dugim brzim zavojima koji su također oštri prema gumama, ali radićemo sa Bridgestoneom na pravoj postavci bolida s obzirom na ove karakteristike."




Lewis Hamilton imao je gotovo epski nastup na ovoj stazi u GP2 sprint utrci 2005. U drugom krugu se izvrtio te našao na 16. mjestu, u utrci od 23 kruga, bez pitstopova, da bi kasnije uspio napredovati kroz poredak i preteći Adama Carrolla za drugo mjesto u posljednjem krugu!

Njegova pobjeda u Mađarskoj 50. je pobjeda po redu za partnerstvo McLarena i Mercedesa te prvi put nakon Fernanda Alonsa i VN Kine 2005. da je vozač vodio od starta do cilja. To znači da su sve tri Hamiltonove pobjede došle nakon starta sa pole pozicije.

Lewis Hamilton:

"Imam odlične uspomene sa Istanbul Parka; prošle godine je za mene ovo bila odlučujuća utrka u GP2 šampionatu i stvarno se radujem vožnji ovdje sa MP4-22. Nevjerovatna staza za voziti, sa tako mnogo različitih izazova, a moguća su i preticanja. Staza je poprilično široka, što uvijek pomaže pri preticanju. Nakon što sam pao na začelje poretka poslije izvrtanja u drugom krugu prošle godine, proveo sam utrku probijajući se kroz poredak do drugog mjesta, osjećao sam se kao pobjednik, a bilo bi odlično kada bih se i popeo na najvišu stepenicu podija ove godine! Ovo je fizički veoma zahtjevna staza, sa svim tim brzim zavojima, poput osmog zavoja koji je odličan i vozi se punim gasom, a vrućina pred vozače postavlja još jedan veliki zahtjev. Tokom ove ljetne pauze nastavio sam sa treniranjem kako bih sad bio potpuno spreman. Zajedno sa timom, veoma sam motiviran. Preostalo je šest utrka i radujem se izazovima."

copyright 2004-2007 McLarenovka Vodafone McLaren Mercedes