Grand Prix 2008

Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Kvalifikacije

Off season 2007-2008

McLaren predstavio MP4-23
Kraj špijunske afere
Heikki Kovalainen umjesto Alonsa
Alonso odlazi iz McLarena

Grand Prix 2007

Brazil: Utrka
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Turska: Najava
Mađarska: Utrka
Mađarska: Najava
Evropa: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Velika Britanija: Najava
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
Francuska: Najava
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
SAD: Najava
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Španija: Najava
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: Najava
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Najava

Ostale vijesti 2007

FIA otkrila dokaze na osnovu kojih je kaznila McLaren
McLaren izbačen iz konstruktorskog poretka
Određen datum razmatranja McLarenove žalbe povodom Mađarske
Hamilton nakon sukoba još fokusiraniji
Abad: Alonso ostaje u McLarenu
Lewis nije psovao i razgovara sa Fernandom
McLaren uložio žalbu
Špijunska afera prošla bez kazni za McLaren
Mike Coughlan optužen za špijunažu
FIA oslobodila McLaren optužbi za timske odredbe

Zimska testiranja 2006-2007

Barcelona 12.02.2007.
Valencia 02.02.2007.
Valencia 30.01.2007.
Valencia 24.01.2007.
Valencia 17.01.2007.
Barcelona 28.11.2006.

<Off season 2006-2007

Alonso cilja na treću titulu
McLaren otkazao posljednji dan testiranja u Valensiji
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte
Vodafone McLaren Mercedes predstavio novu postavu
Alonso bi bio zadovoljan samo sa novom titulom
Bahreinska kompanija otkupila dio McLarenovih dionica
KONI službeni snadbijevač McLarena
Dennis: "Alonso će se osjećati kao kod kuće"
Hakkinen se možda vraća u McLaren
Hamilton se ne boji izazova
Lewis Hamilton potvrđen za narednu sezonu
De la Rosa o novom bolidu
Dennis želi Alonsu dati pobjednički bolid
Mutua Madrileña pridružuje se McLarenu

Grand Prix 2006

Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Kanada: Najava
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: Kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Evropa: Najava
San Marino: Utrka
San Marino: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Press konferencija
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: 1. i 2. trening
Bahrein: Najava

Testiranja 2006

Paul Ricard 14.-16.06.
Barcelona 31.05.-02.06.
Barcelona 12.-14.04.
Paul Ricard 06.04.
Raikkonen najbrži posljednjeg dana testiranja
Montoya zadovoljan, ali ne predviđa ništa
Valensija 17.02.
Paffet imao incident u Barceloni
MP4-21 konačno na stazi!
McLaren se vraća testiranju

Ostale vijesti 2006

De la Rosa potvrđen za Brazil
McLaren će potpuno promijeniti imidž
Hamilton se nada da će McLaren rizikovati s njim
Raikkonen odlazi u Ferrari
Dennis odlazi iz F1 u narednih pet godina
Montoya se dosađivao u McLarenu
De la Rosa se ne nalazi pod pritiskom
Hamilton za volanom MP4-20 naredne sedmice
Lauda o Alonsovom prelasku u McLaren
Saradnja McLarena i Steinmetza
McLaren slavi 40 godina postojanja
McLaren razmišlja o promjeni strategije
McLaren želi zadržati Raikkonena
Dennis kritikuje Raikkonena
Montoya ovisi o Raikkonenu
Mercedes negirao da želi Rosberga
Dennis otkriva detalje sage o Alonsu
McLaren će modificirati stražnje krilo
Mercedes najpouzdaniji nakon prve dvije utrke
Montoya dizalicom vukao svoj bolid
Dennis: "Raikkonen i Montoya nisu nezamjenjivi"

Off season 2005-2006

Emirates Airlines potpisali ugovor sa McLarenom
Kimi odbio novi ugovor sa McLarenom?
Nove kacige McLarenovih vozača
McLaren objavio “Direxiv Dynamic wellbeing programme”
Novi vizualni identitet McLarena
McLaren izgubio Tombazisa
Kimi će uskoro odlučiti o 2007.
McLaren opet ima problem sa motorom
Kimi ima dobar prvi utisak o bolidu
Prodromou napušta McLaren?
Montoya priznaje da traga za prilikom u novom timu
Stoddart predviđa dominaciju McLarena
McLaren fokusiran na pouzdanost
Gary Paffet novi test vozač McLarena
Alonso u McLarenu od 2007.
Vodafone glavni sponzor McLarena od 2007.
F1 Racing "2005 Man of the Year Awards"
Montoyi u McLarenu nije dosadno
McLaren o Neweyevom odlasku
Newey definitivno napušta McLaren
Eddie Jordan o Montoyi
McLaren i Mercedes
Dennis o sezoni 2005.

Grand Prix 2005

Kina: Utrka
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: 2. kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: 2. kvalifikacije
Španija: 1. kvalifikacije
San Marino: Utrka
San Marino: 1. kvalifikacije
San Marino: Treninzi
Bahrein: Utrka
Bahrein: 1. kvalifikacije
Bahrein: Treninzi
Malezija: Utrka
Malezija: 1. kvalifikacije
Malezija: Treninzi
Australija: Utrka
Australija: 1. kvalifikacije

Testiranja 2005

Monza 24.-25.08.
Paul Ricard 13.5.
Jerez 28. i 29.4.
Jerez 8.-11. februar
Valencia 1.-3. februar
Kraj prve test sedmice MP4-20
Prvi dan testiranja za MP4-20
Valencia: Rezultati testiranja
Valencia: 1. dan
18.01.2005.
Jerez: Rezultati testiranja
Jerez: 1. dan

Ostale vijesti 2005

Jean Alesi u McLarenu?
McLaren zabrinut brzim bolidom
Pismo upozorenja Kimiju
Ron priželjkuje peh Alonsa
McLaren kritikuje Renault
Poginuo McLarenov kuhar
Bob McKenzie će trčati gol?
DC žali zbog dolaska u McLaren
Uskoro Goodwoodski festival
Paragon osvaja nagradu
Hakkinen opet pobjeđuje
Erja Hakkinen trudna
Newey ostaje u McLarenu?
Alex Wurz nastupa u Imoli
Montoya ipak nastupa u Imoli?
McLaren preblag prema gumama
Montoya propušta Bahrein
Raikkonen o MP4-20
McLaren o utrci u Maleziji
McLaren predstavio MP4-20
12.01.2005.

Profil


Time Line


Prost o Senni

1. 2. 3. 4. 5.

MP4-22

McLaren MP4-22 Presentation Video:
[Part 1] [Part 2] [Part 3] [Part 4]

High Resolution Pictures

Tehničke specifikacije
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte

Ostalo


Link Box


Posjeta

210323

02.08.2007.

Hungaroring: Najava

Hungaroring će ugostiti 11. utrku ove sezone, 22. po redu VN Mađarske, a očekuje se da će još jednom vremenske prilike imati velikog utjecaja. Mađarski Grand Prix se tradicionalno vozi u veoma toplim uvjetima, a jugoistočna Evropa se trenutno nalazi usred ljetnog toplotnog vala. Do prošle godine ovdje nije bilo kišne utrke; no, iznadprosječne temperature vode širokorasprostranjenim i nepredvidljivim olujama na kontinentu.

Vodafone McLaren Mercedes vodeći je konstruktor sa 138 bodova, 27 više od najbližeg suparnika Ferrarija. Lewis Hamilton i dalje je prvi od vozača sa 70 bodova, a pobjednik VN Evrope, Fernando Alonso, drugi je sa samo dva boda zaostatka.

Staza se nalazi 20 km sjevero-istočno od Budimpešte, u Mogyorodu. Dizajnirao je arhitekt Istvan Papp, a konstruirana je za devet mjeseci, 1985-86., najstarija staza u kalendaru izgrađena sa specifičnim ciljem da ugosti utrku Formule 1.



Prva utrka za VN Mađarske održana je 1936. u Nepliget Parku (Budimpešta). Legendarni Tazio Nuvolari odnio je pobjedu sa slabijim bolidom Alfa Romea, porazivši snažne Auto Union i Mercedes-Benz, koji su tada bili pod nacističkim pokroviteljstvom. Iako je staza nastavila sa radom do 1972., sljedeća utrka nije održana punih 50 godina. Prvi Grand Prix u historiji, VN Francuske 1906., osvojio je Mađarac Ferenc Szisz. Kesjar Csaba testirao je za Zakspeed 1987., ali poginuo je prije nego je stigao u F1, tako da ova zemlja nije imala svog vozača sve do 2003. kada je upravo na Hungaroringu debitirao Zsolt Baumgartner.

Kada je staza građena, prvobitnom dizajnu pridodata je još jedna šikana u trećem zavoju zbog otkrića podzemnog potoka. To je stazu toliko usporilo da je utrka 1986. probila limit od dva sata. Šikana je otklonjena 1989. i staza je ostala nepromijenjena do 2003. kada je startno-ciljna ravnina produžena za 202 metra, a slična dužina pridodata je i ulazu u 12. zavoj kako bi se stvorila bolja prilika za preticanje.

Hungaroring je izrazito tehnička i jedna od najzahtjevnijih staza, iako je druga najsporija u sezoni. Sačinjena je od uskih i kompliciranih zavoja, sa malo prilika za preticanje. Prvi zavoj pruža najbolju šansu, dok ostali nude teške neravnine, nagibe ili su jednostavno preuski. Naprimjer, četvrti zavoj je oštra, slijepa uzbrdica nadesno koja testira vozačku tehniku.

Visoki downforce ima najveći utjecaj jer je prioritet biti brz u tehničkim zavojima koji čine većinu staze. Ključno je da su performanse fokusirane na prolazak kroz zavoje, a ne na postizanje velikih brzina.

Zbog ograničenih mogućnosti preticanja jako je važno ostvariti dobru poziciju u kvalifikacijama.

Hungaroring zna prirediti dosta iznenađujućih rezultata. Pole position Riccarda Patresea 1989. bio je njegov prvi pole u 6 godina, Damon Hill se nalazio jedan krug od pobjede sa Arrowsom 1997., kada je zbog problema sa gasom pobjedu morao predati Jacquesu Villeneuveu, Fernando Alonso je 2003. pretekao Michaela Schumachera za čitav krug, a Jenson Button je 2004. konačno stigao do svoje prve pobjede iako je startao kao 14., dok je Pedro de la Rosa osvojio jedini podij u karijeri.



Fernando Alonso ima najviše F1 pobjeda od danas aktivnih vozača (18), a kada je sa Renaultom pobijedio na Hungaroringu 2003. postao je najmlađi F1 pobjednik u historiji (22 godine i 26 dana). Sa Raikkonenom na drugoj i Montoyom na trećoj poziciji, to je najmlađi podij u historiji po prosječnoj starosti (24 godine 7 mjeseci i 12 dana).

Alonso izuzev 2003. nije imao mnogo sreće ovdje - u prvom krugu 2005. slomio je prednje krilo, a prošle godine otpao mu je šaraf sa stražnje desne gume dok se nalazio u borbi za pobjedu. Alonso je jedini čovjek koji je osvajao bodove u svakoj utrci ove godine te je također jedini koji nije preteknut za čitav krug.

Niz Lewisa Hamiltona od 9 uzastopnih podija okončan je na VN Evrope, ali to je i dalje treći najduži niz u historiji (samo su Alonso sa 15 i Schumacher sa 19 ispred njega). Na Nurburgringu se po prvi put desilo da se Lewis od starta do cilja nalazio iza svog timskog kolege.

Fernando Alonso:

"Bilo je sjajno pobijediti u Njemačkoj i nadam se da ću postići isti rezultat u Mađarskoj. Imam neke lijepe uspomene sa ove staze, jer sam tu došao do svoje prve F1 pobjede, iako prošla godina nije bila tako dobra. Uprkos tome, ova staza će uvijek biti posebna za mene. Obično uživam u ovoj utrci tako da se radujem nastupu ovdje sa Vodafone McLaren Mercedes.

Staza je veoma spora, ali i fizički zahtjevna zbog vrućina. Također, zbog zavoja konstantno se morate boriti sa upravljačem i morate imati odličnu trakciju na izlazu iz zavoja. Stabilan prednji kraj je također jako važan kako bi bolid mogao biti potpuno kontrolisan u sporim, dugim zavojima. MP4-22 je pokazao dobre performanse na stazama ovog tipa ove sezone, tako da sam optimističan pred utrku."


Lewis Hamilton:

"Imali smo produktivno testiranje u Jerezu. Bio sam tamo jedan dan i proveo vrijeme fokusirajući se na set-up i razvojni program za Mađarsku, u toplim i prašnjavim uvjetima na stazi. Nakon pogreške u kvalifikacijama, prošle godine sam ovdje u GP2 morao startati sa začelja, ali uspio sam se probiti kroz poredak. To je bilo dobro učenje staze te kako je treba voziti i gdje je moguće preticati, što je inače izuzetno teško. Imamo šansu u utrci kao i svi drugi te odličan bolid i važno je da vozim čistog uma i sa istim pristupom kao i obično. Nema razloga zašto ne bismo mogli pobijediti."

copyright 2004-2007 McLarenovka Vodafone McLaren Mercedes