Time Line: 1977.
Model: M23 i M26
Motor: Ford DFV
Vozači:
James Hunt
Jochen Mass
Emilio de Villota (Iberia Airlines M23)
Brett Lunger (Chesterfield Racing M23)
Gilles Villeneuve (M23)
Bruno Giacomelli (M23)
Razmak između kraja jedne i početka naredne sezone bio je svega 75 dana, što je sasvim razumljivo značilo da će McLaren ući u 1977. sa M23s, a nastaviti rad na Coppuckovom M26. Isprva stvari su se odvijale dobro. Hunt je osvojio pole na VN Argentine, a utrku u Brazilu je završio kao drugi. Na pole-poziciji iznova se našao u Južnoj Africi, dok je njegov timski kolega Jochen Mass bio četvrti.
Ali u Long Beachu, Hunt je bio tek osmi, a u četvrtnom startnom redu i u Španiji. Mass se u obje prilike plasirao ispred njega. Sa M26, Hunt se u Anderstorpu kvalificirao na treće mjesto, no Mass je bio drugi, iza Laffitea. Performanse M23 i M26 su varirale; nekada je jedan, a nekada drugi bio bolji. Prvu pobjedu sezone Hunt je zabilježio u rodnoj Britaniji, a za pobjedu su također konkurirali Lauda, Laffite i Andretti.
Tek u Monzi se McLaren iznova našao u bodovima. Mass je ostvario četvrto vrijeme. Sa poboljšanim M26, Hunt je odnio pobjede u Watkins Glenu i Japanu. No, u ukupnom poretku Hunt je bio tek peti, a Mass šesti, dok je McLaren u konstruktorskom poretku završio na trećem mjestu. McLaren je sa Johnny Rutherfordom bio uključen i u IndyCar utrke, ali ne sa uspjehom kao prethodnih godina.
Vozački poredak: 5. Hunt, 40 bodova; 6. Mass, 25 bodova.
Konstruktorski poredak: 3., 65 bodova.