Grand Prix 2008

Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Kvalifikacije

Off season 2007-2008

McLaren predstavio MP4-23
Kraj špijunske afere
Heikki Kovalainen umjesto Alonsa
Alonso odlazi iz McLarena

Grand Prix 2007

Brazil: Utrka
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Turska: Najava
Mađarska: Utrka
Mađarska: Najava
Evropa: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Velika Britanija: Najava
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
Francuska: Najava
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
SAD: Najava
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Španija: Najava
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: Najava
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Najava

Ostale vijesti 2007

FIA otkrila dokaze na osnovu kojih je kaznila McLaren
McLaren izbačen iz konstruktorskog poretka
Određen datum razmatranja McLarenove žalbe povodom Mađarske
Hamilton nakon sukoba još fokusiraniji
Abad: Alonso ostaje u McLarenu
Lewis nije psovao i razgovara sa Fernandom
McLaren uložio žalbu
Špijunska afera prošla bez kazni za McLaren
Mike Coughlan optužen za špijunažu
FIA oslobodila McLaren optužbi za timske odredbe

Zimska testiranja 2006-2007

Barcelona 12.02.2007.
Valencia 02.02.2007.
Valencia 30.01.2007.
Valencia 24.01.2007.
Valencia 17.01.2007.
Barcelona 28.11.2006.

<Off season 2006-2007

Alonso cilja na treću titulu
McLaren otkazao posljednji dan testiranja u Valensiji
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte
Vodafone McLaren Mercedes predstavio novu postavu
Alonso bi bio zadovoljan samo sa novom titulom
Bahreinska kompanija otkupila dio McLarenovih dionica
KONI službeni snadbijevač McLarena
Dennis: "Alonso će se osjećati kao kod kuće"
Hakkinen se možda vraća u McLaren
Hamilton se ne boji izazova
Lewis Hamilton potvrđen za narednu sezonu
De la Rosa o novom bolidu
Dennis želi Alonsu dati pobjednički bolid
Mutua Madrileña pridružuje se McLarenu

Grand Prix 2006

Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Japan: Najava
Kina: Utrka
Kina: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Kanada: Najava
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: Kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Evropa: Najava
San Marino: Utrka
San Marino: Kvalifikacije
Australija: Utrka
Australija: Kvalifikacije
Australija: Press konferencija
Malezija: Utrka
Malezija: Kvalifikacije
Bahrein: Utrka
Bahrein: Kvalifikacije
Bahrein: 1. i 2. trening
Bahrein: Najava

Testiranja 2006

Paul Ricard 14.-16.06.
Barcelona 31.05.-02.06.
Barcelona 12.-14.04.
Paul Ricard 06.04.
Raikkonen najbrži posljednjeg dana testiranja
Montoya zadovoljan, ali ne predviđa ništa
Valensija 17.02.
Paffet imao incident u Barceloni
MP4-21 konačno na stazi!
McLaren se vraća testiranju

Ostale vijesti 2006

De la Rosa potvrđen za Brazil
McLaren će potpuno promijeniti imidž
Hamilton se nada da će McLaren rizikovati s njim
Raikkonen odlazi u Ferrari
Dennis odlazi iz F1 u narednih pet godina
Montoya se dosađivao u McLarenu
De la Rosa se ne nalazi pod pritiskom
Hamilton za volanom MP4-20 naredne sedmice
Lauda o Alonsovom prelasku u McLaren
Saradnja McLarena i Steinmetza
McLaren slavi 40 godina postojanja
McLaren razmišlja o promjeni strategije
McLaren želi zadržati Raikkonena
Dennis kritikuje Raikkonena
Montoya ovisi o Raikkonenu
Mercedes negirao da želi Rosberga
Dennis otkriva detalje sage o Alonsu
McLaren će modificirati stražnje krilo
Mercedes najpouzdaniji nakon prve dvije utrke
Montoya dizalicom vukao svoj bolid
Dennis: "Raikkonen i Montoya nisu nezamjenjivi"

Off season 2005-2006

Emirates Airlines potpisali ugovor sa McLarenom
Kimi odbio novi ugovor sa McLarenom?
Nove kacige McLarenovih vozača
McLaren objavio “Direxiv Dynamic wellbeing programme”
Novi vizualni identitet McLarena
McLaren izgubio Tombazisa
Kimi će uskoro odlučiti o 2007.
McLaren opet ima problem sa motorom
Kimi ima dobar prvi utisak o bolidu
Prodromou napušta McLaren?
Montoya priznaje da traga za prilikom u novom timu
Stoddart predviđa dominaciju McLarena
McLaren fokusiran na pouzdanost
Gary Paffet novi test vozač McLarena
Alonso u McLarenu od 2007.
Vodafone glavni sponzor McLarena od 2007.
F1 Racing "2005 Man of the Year Awards"
Montoyi u McLarenu nije dosadno
McLaren o Neweyevom odlasku
Newey definitivno napušta McLaren
Eddie Jordan o Montoyi
McLaren i Mercedes
Dennis o sezoni 2005.

Grand Prix 2005

Kina: Utrka
Japan: Utrka
Japan: Kvalifikacije
Brazil: Utrka
Brazil: Kvalifikacije
Belgija: Utrka
Belgija: Kvalifikacije
Italija: Utrka
Italija: Kvalifikacije
Italija: Najava
Turska: Utrka
Turska: Kvalifikacije
Mađarska: Utrka
Mađarska: Kvalifikacije
Njemačka: Utrka
Velika Britanija: Utrka
Velika Britanija: Kvalifikacije
Francuska: Utrka
Francuska: Kvalifikacije
SAD: Utrka
SAD: Kvalifikacije
Kanada: Utrka
Kanada: Kvalifikacije
Evropa: Utrka
Evropa: Kvalifikacije
Monako: Utrka
Monako: 2. kvalifikacije
Španija: Utrka
Španija: 2. kvalifikacije
Španija: 1. kvalifikacije
San Marino: Utrka
San Marino: 1. kvalifikacije
San Marino: Treninzi
Bahrein: Utrka
Bahrein: 1. kvalifikacije
Bahrein: Treninzi
Malezija: Utrka
Malezija: 1. kvalifikacije
Malezija: Treninzi
Australija: Utrka
Australija: 1. kvalifikacije

Testiranja 2005

Monza 24.-25.08.
Paul Ricard 13.5.
Jerez 28. i 29.4.
Jerez 8.-11. februar
Valencia 1.-3. februar
Kraj prve test sedmice MP4-20
Prvi dan testiranja za MP4-20
Valencia: Rezultati testiranja
Valencia: 1. dan
18.01.2005.
Jerez: Rezultati testiranja
Jerez: 1. dan

Ostale vijesti 2005

Jean Alesi u McLarenu?
McLaren zabrinut brzim bolidom
Pismo upozorenja Kimiju
Ron priželjkuje peh Alonsa
McLaren kritikuje Renault
Poginuo McLarenov kuhar
Bob McKenzie će trčati gol?
DC žali zbog dolaska u McLaren
Uskoro Goodwoodski festival
Paragon osvaja nagradu
Hakkinen opet pobjeđuje
Erja Hakkinen trudna
Newey ostaje u McLarenu?
Alex Wurz nastupa u Imoli
Montoya ipak nastupa u Imoli?
McLaren preblag prema gumama
Montoya propušta Bahrein
Raikkonen o MP4-20
McLaren o utrci u Maleziji
McLaren predstavio MP4-20
12.01.2005.

Profil


Time Line


Prost o Senni

1. 2. 3. 4. 5.

MP4-22

McLaren MP4-22 Presentation Video:
[Part 1] [Part 2] [Part 3] [Part 4]

High Resolution Pictures

Tehničke specifikacije
MP4-22 ujedinjuje savremene koncepte

Ostalo


Link Box


Posjeta

213438

16.12.2004.

Profil: James Hunt

Ukupno utrka: 92
Pobjeda: 10
Pole-pozicija: 14
Najbržih krugova: 8
Prvi Grand Prix: Monaco 1973. (March-Ford 731, Hesketh)
Posljednji Grand Prix: Monaco 1979. (Wolf-Ford WR7, Wolf)
Prvi bodovi: Francuska 1973. (March-Ford 731, Hesketh)
Posljednji bodovi: Francuska 1978. (McLaren-Ford M26, McLaren)

James Hunt rođen je 29. avgusta 1947. godine u Belmontu, u Velikoj Britaniji. Karijeru je započeo kasnih 60-ih u Formula Ford 1600, da bi kasnije prešao u F3 gdje je svojim impulsivnim temperamentom priskrbio nadimak «Hunt the Shunt». Nesumnjivo, Hunt je bio brz, no kako je uvijek išao preoštro sa nekonkurentnom mašinerijom, izazvavši niz udesa, bio je jako blizu tome da ga otpišu kao ozbiljnog konkurenta do početka 1972. Upravo onda kada se sve činilo izgubljenim, desila mu se jedna od onih sretnih okolnosti koje za kratko vrijeme preokrenu stvari.
Na ljeto 1972., podrška entuzijastičnog Lorda Hesketha pomogla mu je da se probije u Formulu 2, za volan polovnog March 712M te pružila Huntu šansu da pokaže svoj pravi potencijal protiv velikana kao što su bili Ronnie Peterson i Mike Hailwood. Jamesov prvi nastup u Grand Prix bolidu desio se 1973., na F1/F5000 Brands Hatch Race of Champions gdje je završio kao treći u Surtees TS9B. Tim je tada prešao na March 731 te u F1 šampionatu debitirao na VN Monaca gdje bi završili u bodovima da nije bilo problema sa motorom. Hunt je bio četvrti u Britaniji, treći u Zandvoortu te fantastičan drugi na VN SAD-a u Watkins Glenu.
Za početak 1974., Harvey Postlethwaite konstruisao je Hesketh 308 koji je većinu sezone imao manjih mehaničkih problema, zajedno sa vozačkim pogreškama. Kao rezultat, Hunt se nije uspio zadržati na uzlaznoj putanji u svojoj karijeri. Svoju prvu Grand Prix pobjedu konačno je ostvario naredne godine, nadmašivši Laudu na Holandskom Grand Prixu u Zandvoortu. Zbog nedostatka sredstava za vođenje tima, Hesketh se krajem 1975. godine povukao iz Formule 1. James Hunt je samo nakratko osta bez angažmana. Emerson Fittipaldi objavio je da napušta McLaren, a Hunt je bio prvi izbor Teddy Mayera za njegovog nasljednika. Njegov timski kolega bio je Jochen Mass.
James je pobijedio na Španjolskom Grand Prixu u Jarami. Iako je isprva bio diskvalifikovan, pobjeda mu je vraćena nakon žalbe. Kasnije te godine, diskvalifikovan je na Britanskom Grand Prixu. Vodio je usku bitku sa Laudom, sa kojim je bio i jako dobar prijatelj. Vrata titule Huntu su se širom otvorila nakon stravičnog požara na Nurburgringu koji je zahvatio Laudin bolid. No, već nakon šest sedmica Austrijanac se vratio u borbu za titulu. Da bi trijumfovao nad Laudom, Hunt je morao prevazići zaostatak od 17 bodova u posljednje tri utrke sezone. Vozeći McLaren M23, pobjedama u Španiji, Francuskoj i Holandiji, pridodao je i one u Kanadi i Americi, te treće mjesto u kišnom Japanskom Grand Prixu gdje Lauda nije uspio završiti. Time je titula 1976. godine pripala Huntu.
Naredne sezone, konkurentnost M23 i njegovog nasljednika M26 nadmašila je nova generacija Lotus bolida. Hunt je završio kao peti u ukupnom poretku. Nakon razočaravajućih rezultata, sezonu 1978. okončao je na osmoj poziciji. 1979. prešao je u tim Wolf, no povukao se na istoj stazi na kojoj je i započeo svoju F1 karijeru, u Monacu. Nakon toga, bavio se i komentatorskim poslom na BBC-u.
15. juna 1993. preminuo je od srčanog udara, u svojoj kući u Wimbledonu.

copyright 2004-2007 McLarenovka Vodafone McLaren Mercedes